Betaaldienst Paytm naar de beurs
De in India veelgebruikte betaaldienst Paytm gaat naar de beurs en wil daar 2,2 miljard dollar ophalen.
De in India veelgebruikte betaaldienst Paytm gaat naar de beurs en wil daar 2,2 miljard dollar ophalen.
Online retailers willen steeds vaker de héle Europese markt bedienen. Welke betaalmethodes moet je aanbieden om consumenten in heel Europa te bereiken?
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een interview met Roland Booijen over de app voor ABN AMRO’s eigen klanten.
Online bank bunq heeft 193 miljoen euro opgehaald tegen een waardering van 1,6 miljard. Pollen Street Capital en Ali Niknam, oprichter en CEO, namen deel aan de ronde. Het FD onthulde de financiering vorige maand al, maar sprak toen over 160 miljoen.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen over ABN AMRO’s Grip.
De mobiele portefeuilles Vipps uit Noorwegen, MobilePay uit Denemarken en Pivo in Finland gaan in elkaar op. Miljoenen gebruikers profiteren aan kassa’s van interoperabiliteit.
Geen ervaring met venture capital en toch een fonds van €40 miljoen optuigen, hoe doe je dat? Het is Frederik Gerner met FORWARD.one gelukt. Een interview.
Afterpay zegt de beveiliging van zijn betaaldienst te hebben aangepast, maar de Consumentenbond blijft een oogje in het zeil houden.
Het Nederlandse bedrijf achter de slimme bespaarapp Dyme haalt twee miljoen euro groeigeld op. Tot de investeerders behoren Peak Capital, de oprichter van Indeed.com Paul Forster en Hans van der Noordaa, voormalig CEO Retail Banking van ING.
Bankieren met een app is gemeengoed, maar wat gebeurt er achter de schermen? Een video-interview met Roland Booijen van ABN AMRO’s Tikkie.
Verzekeren saai en traag? Deels waar, maar er zijn allerlei ontwikkelingen gaande, met name op tech-gebied. Vijf trends in insurtech op een rij.
Vijf jaar na zijn eerste investering in de fintech Tink verzilvert ABN AMRO zijn participatie. VISA koopt de mobiele app die financiële data van verscheidene banken bij elkaar kan brengen in een overzicht.
Als CRO-specialist ligt je focus op conversies. Maar eigenlijk heeft de complete klantreis je aandacht nodig. Dat kan met Growth Hacking.
In tien jaar tijd is de kijk van ABN Amro op de interactie met de klant totaal veranderd. Hoe CRO en UX alles omgooiden binnen de bank.
UX-design is een kunst: afhaken ligt steeds op de loer. Bij oudere gebruikers is dat nóg moeilijker. Vraag daarom vaker je ouders als testgebruikers.