NY Times geeft redactie suite aan AI-tools
De leiding van de NY Times staat zijn redactie en de digitale productafdeling toe om AI-tools in te zetten bij de productie van hun werk.
De leiding van de NY Times staat zijn redactie en de digitale productafdeling toe om AI-tools in te zetten bij de productie van hun werk.
YouTube wil machine learning inzetten voor het bewaken van leeftijdsgrenzen voor content. Kinderen kunnen YouTube momenteel nog eenvoudig misleiden over hun leeftijd, omdat YouTube-eigenaar Google geen middelen heeft om dit te controleren.
AI-gestuurde personalisatie, de metaverse en hybride evenementen. Maar wat zijn de andere trends voor evenementen op dit moment?
Riskante kansspelen worden verboden voor spelers jonger dan 21 jaar. Staatssecretaris Teun Struycken (Rechtsbescherming) werkt aan wetgeving om met name jonge gokkers beter te beschermen.
Facebook is nog steeds het grootse sociale medium in Nederland, maar reageren deze bedrijven ook, als een consument een concrete vraag stelt bij een post?
Apple rolt zijn Apple TV-app, inclusief de Apple TV + -streamingdienst en de MLS Season Pass, uit naar Android-apparaten.
DPG Media Group heeft een nieuwe leningsovereenkomst getekend met de Europese Investeringsbank (EIB). De uitgever plant over de periode 2024-2026 in totaal voor 392 miljoen euro aan uitgaven . 30 procent van deze investering zal gefinancierd worden met de nieuwe EIB-lening.
Dennis Kortekaas wordt commercieel directeur van Kompas Publishing, bekend van titels als Datumprikker, Startpagina.nl, Weer.nl en ONS.
Dertig procent van de tv-zenders van Talpa wordt niet live maar on demand gekeken.
We Are Era verwerft een belang van twintig procent in de Duitse voetbalcompetitie Kings League.
Marketing- en techbureau DEPT verbindt zich aan de podcast over AI van Alexander Klöpping en Wietse Hage.
De Nederlandse Stichting Onderzoek Marktinformatie (SOMI) is in Duitsland vier collectieve rechtszaken gestart voor Duitse gebruikers van TikTok en X (voorheen Twitter). Deze rechtszaken hebben ook betrekking op de mogelijke illegale manipulatie van de aanstaande Duitse verkiezingen deze maand.
Gamebedrijf Take Two sluit een solide kwartaal af, met bruto boekingen die 3 procent groeiden naar 1,37 miljard.
TikTok verovert razendsnel een belangrijk plaats in de marketingcommunicatie van bedrijven. Maar: reageren bedrijven als iemand er een concrete vraag stelt?
Roblox, het virtuele platform voor met name kinderen, zag het aantal dagelijkse actieve gebruikers toenemen tot 85,3 miljoen, een stijging van 19 procent op jaarbasis.