Europese boete TikTok (530 miljoen) om privacyschending
TikTok heeft een Euroese boete gekregen van 530 miljoen euro omdat het zonder toestemming gegevens van Europese gebruikers doorstuurt naar China.
TikTok heeft een Euroese boete gekregen van 530 miljoen euro omdat het zonder toestemming gegevens van Europese gebruikers doorstuurt naar China.
CreativeNL op SXSW. Waar liggen de creatieve en economische kansen, en waar de gevaren? In dit laatste deel een gesprek met Nina Jankowicz.
Het Nederlandse online bereiksonderzoek NMO Online wordt volgende maand met de toevoeging van global merken en retailmedia zwaarder, betekenisvoller.
Meer dan een half miljard euro gaven adverteerders vorig jaar uit aan online videoreclame. Ster pakte daar precies drie miljoen euro van, omdat de politiek verhindert dat de NPO-exploitant...
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. Gesprekken met Sarah Ticho, Justin Karten en Tamara Shogaolu.
Televisie blijft een essentiële rol spelen in marketingstrategieën, zelfs nu de mediaconsumptie aan het veranderen is.
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. In dit deel interviews met Marcel Van Brakel en Steye Hallema.
Vandaag is de twintigste editie van Emerce 100 verschenen, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Hierin lees je hoe beslissers uit de online industrie de prestaties beoordelen van dienstenleveranciers,...
Bijna een vijfde van de muziek die op muziekdienst Deezer wordt geplaatst, is volledig gegenereerd door AI. Dat heeft de Franse streamingdienst bekendgemaakt. In januari was slechts 10 procent...
DPG Media komende trekt de komende drie jaar meer dan 400 miljoen euro uit voor digitale ontwikkeling. De uitgever wil verder investeren in zijn apps en sites om het...
Minister Eppo Bruins (OCW) wil de publieke omroep eenvoudiger inrichten. Zo wil hij dat de huidige omroepen opgaan in vier of vijf omroephuizen naast de NOS. Deze omroephuizen komen...