Happy Horizon neemt Iconic Studios over
Happy Horizon zet een strategische stap met de overname van Iconic Studios, een bureau dat zijn specialisatie in PR, events en influencer marketing bij de groep inbrengt.
Happy Horizon zet een strategische stap met de overname van Iconic Studios, een bureau dat zijn specialisatie in PR, events en influencer marketing bij de groep inbrengt.
Na goedkeuring door Stichting Reclame Code is de vernieuwde Code Telemarketing vandaag in werking getreden. De herzieningen zijn gericht op het aanpakken van zorgen die door consumenten en de overheid zijn gesignaleerd. De nieuwe bepalingen gelden voor alle organisaties in Nederland die gebruikmaken van telemarketing om consumenten te benaderen.
Dealerdirect, het moederbedrijf van het internetplatform Ikwilvanmijnautoaf.nl, heeft Autokopen.nl overgenomen en wil er een prominent portal van maken waar consumenten auto’s kopen.
De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: Odido, DPG Media, Primera, Vattenfall, NS Internationaal, Albert Heijn, De […]
Handelsplatform Bol houdt een proef waarbij het met AI de productomschrijvingen voor verkooppartners aanvult of verbetert.
Zijn commercials genereerden op YouTube en socialmedia honderden miljoenen views en gisteren op Emerce EDAY deelde regisseur Michael Krivicka zijn succesformule.
Pinterest, vooral bekend als brand builder, heeft zich ontwikkeld tot een krachtige speler voor lower funnel-doelstellingen. Dat stelt Ketty Bakker Lead Client Partner bij Pinterest, bij Emerce TV.
Zalando wil dat fabrikanten, merken en adverteerders zijn platform intensiever gaan gebruiken. Daartoe voegt het een aantal voor hen relevante diensten samen onder een dak.
Effective Media & Marketing verkoopt zijn meerderheidsbelang in data- en insightsplatform Hiiper aan Woolsocks, het Zwitserse cashbackplatform.
Telemarketing blijft een even effectief marketingkanaal als voorgaande jaren. De DDMA Telemarketing Benchmark 2024 laat voor het derde jaar op rij zien dat een op de twee consumenten bereikt wordt via een outbound telemarketingcampagne, waarvan een op de zes consumenten (16%) ingaat op een aanbod. Slecht een op de 2.500 (0,04%) van de bereikte consumenten dient een klacht in.
“Overal in je winkel korting geven is geen strategie en helemaal niet omdat de concurrent het ook doet”, Sam Panzer van Talon.One is duidelijk: ga slim om met kortingsacties.
Zalando kiest een nieuwe positionering van zijn merk om zijn merkcampagnes van de komende jaren aan op te hangen.
Ocean Outdoor heeft de tender voor de exploitatie van digitale out of home media in Stadshart Amstelveen gewonnen. Vanaf maart 2025 zal het winkelgebied worden uitgerust met zeven groot formaat digitale schermen en zestien digitale totems.
Mediasaleshuis Ad Alliance en The Walt Disney Company Benelux breiden hun bestaande online- en lineaire samenwerking uit naar het SAVOD-domein. Vanaf 17 oktober gaat Ad Alliance de advertentieverkoop voor het vernieuwde ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement op het populaire streaming platform Disney+ in Nederland vertegenwoordigen.
Twee Nederlandse influencers hebben een YouTube-video met daarin reclame voor een illegale kansspelaanbieder verwijderd na een waarschuwing van de Kansspelautoriteit (Ksa). In de video werd reclame gemaakt voor een illegale goksite, en gaven de influencers aan zelf ook weleens op de website te spelen. Het is in Nederland verboden om deelname aan illegale kansspelen te bevorderen.