More stories

HubSpot-bureaus Bright Digital en Six & Flow fuseren

De Hubspot-specialisten Bright Digital en Six & Flow uit Nederland en Engeland gaan samen. Met financiële ondersteuning van DELTA Equity Partners werken ze verder aan een buy & built-strategie.

Marketing

[Podcast] Tech Insider: digital marketing voor B2B-techbedrijven (zelfs met TikTok)

Digital marketing is geen nice-to-have meer voor techbedrijven. In de nieuwste aflevering: praktische tips om als techbedrijf online te groeien.

B2B Digital

Conversion Crew wordt onderdeel van HubSpot-partnergroep Siloy

De vijftien Hubspot-experts van Conversion Crew uit Rotterdam worden via een overname onderdeel van Siloy, een internationale groep.

Marketing

Mis het niet: honderd marketingexperts op Emerce Digital Marketing Live!

Op Emerce Digital Marketing Live!, op 5 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam, hoor je hoe HEMA en Manchester City met slimme strategieën en compacte teams indrukwekkende resultaten behalen. Ze maken deel uit van een bont gezelschap van meer dan honderd van de allerbeste experts van merken als Vitaminstore, Philips, Unilever, funda en Zeeman.

Online marketing

Tom Nederend aangesteld als Managing Director van B.made

Tom Nederend (36) is benoemd tot Managing Director van B.made. Hij combineert deze nieuwe functie met zijn huidige rol als Managing Director van Buro N11. Beide bureaus maken deel uit van de N11 Group.

Digital Agencies
Premium

Investeerder neemt belang in AI Opener

Investeerder AI Ready wordt voor een kwart eigenaar van het Nederlandse AI-agentplatform AI Opener. Dat begint komende donderdag een campagne om zijn laagdrempelige technologie bekend te maken onder grotere MKB’ers.

Venture

Amerikaanse Justitie wil dat Google twee advertentieproducten verkoopt om concurrentie te herstellen

Het Amerikaanse ministerie van Justitie (DOJ) stelt voor dat Google twee van zijn advertentieproducten verkoopt om de concurrentie in de advertentietechnologiemarkt te herstellen. Deze stap volgt op een recente rechterlijke uitspraak waarin Google schuldig werd bevonden aan het ‘willens en wetens verkrijgen en behouden van monopoliemacht’ binnen de digitale advertentiemarkt.

Online marketing

Springbok krijgt online en offline media WE Fashion

Springbok gaat alle online en offline media-activiteiten van WE Fashion beheren en orkestreren.

Marketing

Puma start podcastreeks

Fabrikant van sportkleding Puma brengt een podcastreeks uit als onderdeel van zijn nieuwe globale merkcampagne ‘Go Wild’.

Marketing

Oprichter DeGiro investeert in ‘aandachtgever’ Alphabait

Gijs Nagel, mede-oprichter van beleggingsplatform DeGiro, investeert in datatechnologiebedrijf Alphabait. Thijs van Schothorst bouwt daar een systeem waarmee bedrijven zich, op schaal, attent kunnen tonen aan hun klantgroepen.

Venture

GenAI is de toekomst, maar bedrijven missen vaak een strategie

Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie […]

Marketing

NMO meet vanaf mei ook global merken en retailmedia

Het Nederlandse online bereiksonderzoek NMO Online wordt volgende maand met de toevoeging van global merken en retailmedia zwaarder, betekenisvoller.

Media
Premium

Google: van site crawlen naar álle marketinguitingen

Met een bijna onopgemerkte update neemt Google nog meer werk uit handen van online marketeers bij het maken van hun reclamecampagnes.

Marketing

Recharge.com betreedt B2B-markt met overname van Brits Giftcloud

De Nederlandse specialist in prepaid betalingen Recharge.com koopt Giftcloud uit Engeland van Groupon om zijn positie op de B2B-markt op- en uit te bouwen.

Venture

Negen bedrijven genomineerd voor titel ‘Marketing Company of the Year’

NIMA heeft vandaag de shortlist bekendgemaakt van de NIMA Marketingprijzen 2024, de jaarlijkse verkiezing van de beste marketingorganisaties van Nederland. Negen bedrijven zijn genomineerd in drie categorieën: Small, Medium en Large. De winnaars worden op 12 juni bekendgemaakt tijdens de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Utrecht.

Online marketing