HubSpot-bureaus Bright Digital en Six & Flow fuseren
De Hubspot-specialisten Bright Digital en Six & Flow uit Nederland en Engeland gaan samen. Met financiële ondersteuning van DELTA Equity Partners werken ze verder aan een buy & built-strategie.
De Hubspot-specialisten Bright Digital en Six & Flow uit Nederland en Engeland gaan samen. Met financiële ondersteuning van DELTA Equity Partners werken ze verder aan een buy & built-strategie.
Digital marketing is geen nice-to-have meer voor techbedrijven. In de nieuwste aflevering: praktische tips om als techbedrijf online te groeien.
De vijftien Hubspot-experts van Conversion Crew uit Rotterdam worden via een overname onderdeel van Siloy, een internationale groep.
Op Emerce Digital Marketing Live!, op 5 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam, hoor je hoe HEMA en Manchester City met slimme strategieën en compacte teams indrukwekkende resultaten behalen. Ze maken deel uit van een bont gezelschap van meer dan honderd van de allerbeste experts van merken als Vitaminstore, Philips, Unilever, funda en Zeeman.
Tom Nederend (36) is benoemd tot Managing Director van B.made. Hij combineert deze nieuwe functie met zijn huidige rol als Managing Director van Buro N11. Beide bureaus maken deel uit van de N11 Group.
Investeerder AI Ready wordt voor een kwart eigenaar van het Nederlandse AI-agentplatform AI Opener. Dat begint komende donderdag een campagne om zijn laagdrempelige technologie bekend te maken onder grotere MKB’ers.
Het Amerikaanse ministerie van Justitie (DOJ) stelt voor dat Google twee van zijn advertentieproducten verkoopt om de concurrentie in de advertentietechnologiemarkt te herstellen. Deze stap volgt op een recente rechterlijke uitspraak waarin Google schuldig werd bevonden aan het ‘willens en wetens verkrijgen en behouden van monopoliemacht’ binnen de digitale advertentiemarkt.
Springbok gaat alle online en offline media-activiteiten van WE Fashion beheren en orkestreren.
Fabrikant van sportkleding Puma brengt een podcastreeks uit als onderdeel van zijn nieuwe globale merkcampagne ‘Go Wild’.
Gijs Nagel, mede-oprichter van beleggingsplatform DeGiro, investeert in datatechnologiebedrijf Alphabait. Thijs van Schothorst bouwt daar een systeem waarmee bedrijven zich, op schaal, attent kunnen tonen aan hun klantgroepen.
Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie […]
Het Nederlandse online bereiksonderzoek NMO Online wordt volgende maand met de toevoeging van global merken en retailmedia zwaarder, betekenisvoller.
Met een bijna onopgemerkte update neemt Google nog meer werk uit handen van online marketeers bij het maken van hun reclamecampagnes.
De Nederlandse specialist in prepaid betalingen Recharge.com koopt Giftcloud uit Engeland van Groupon om zijn positie op de B2B-markt op- en uit te bouwen.
NIMA heeft vandaag de shortlist bekendgemaakt van de NIMA Marketingprijzen 2024, de jaarlijkse verkiezing van de beste marketingorganisaties van Nederland. Negen bedrijven zijn genomineerd in drie categorieën: Small, Medium en Large. De winnaars worden op 12 juni bekendgemaakt tijdens de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Utrecht.