More stories

Bereik Amazon in Nederland plust 20 procent

Het bereik van Amazon in Nederland is afgelopen jaar met twintig procent toegenomen tot 4,3 miljoen in april 2020. De piek lag, niet verwonderlijk, in november.

Marketplaces

Esther Olofsson, Nederlands eerste virtuele influencer

Ze houdt van mode, gezond eten en architectuur en kwam voor de liefde naar Rotterdam. Het verhaal van haar leven is helemaal uitgedacht en gelinkt aan het nu, maar in het echt bestaat Esther Olofsson helemaal niet.

Online marketing

YouTube belooft adverteerders kwaliteit met YouTube Select

YouTube introduceert een nieuw advertentieprogramma YouTube Select, wat eigenlijk een combinatie is van bestaande premiumdiensten. Adverteerders worden gekoppeld aan video’s met een hogere kwaliteit.

Marketing

Single page applications (SPA’s): Dé uitleg die marketeers snappen

Een omnichannel ervaring is tegenwoordig niet meer genoeg voor de digitale consument. Geavanceerde applications en websites van onder meer Netflix en LinkedIn hebben de verwachtingen van consumenten, eindgebruikers en zelfs werknemers gevormd. Voor merken die actief zijn in het B2C of B2B-landschap, betekent dit dat de digitale ervaring aan die verwachtingen moet voldoen. Steeds meer bedrijven ontwikkelen single page applications (SPA’s). Deze whitepaper geeft een heldere uitleg van single page applications (SPA’s) voor niet-technische gebruikers. Er wordt beschreven wat SPA’s zijn, wat het niet zijn en hoe je deze kunt gebruiken voor customer experience optimalisatie (CXO).

Online marketing

Maximaliseer je zichtbaarheid met Google Shopping én Google Zoekresultaten Advertenties

Misschien vraag je je af ​​wat het beste is, Google Shopping of Google Zoekresultaten Advertenties. Het korte antwoord is, geen van beiden.

Online marketing

Kirsten Jassies (social media expert): ‘Op social media is de regel te letten op interacties’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met social media expert Kirsten Jassies over trends in social media als Instagram en Facebook.

Online marketing

Start-up Presscloud wil PR-bureaus overbodig maken

Een nieuw bedrijf in de PR-branche wil deze vorm van bedrijfscommunicatie toegankelijker maken als webservice.

Venture

Open dag Bax Music wordt achtdaags online festijn

De jaarlijkse open dag van Bax Music in Goes kan niet doorgaan, maar het bedrijf kat de traditionele meet-up om tot een achtdaags festijn op Facebook en Youtube met middag- en avondvullende sessies.

Marketing

Jan-Willem te Gussinklo (Marktplaats): ‘Hoe vind je de juiste balans tussen privacy en gerichte advertenties’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Jan-Willem te Gussinklo over privacy en de wrijving tussen consumenten en adverteerders.

Online marketing

In een wereld zonder third-party data kun je niet meer zonder Customer Data Platform (CDP)

Third-party cookies waren jarenlang de brandstof achter vele online marketingcampagnes. Dit bestaat straks niet meer. Hoe gaan we nu verder?

Online marketing

Ingmar de Lange (Mountview): ‘Je moet nieuwe proposities altijd vooral simpel houden’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Ingmar de Lange van Mountview over waarom je nieuwe proposities altijd vooral simpel moet houden.

Online marketing

Zo stel je de ideale landingspagina op

In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het genereren van kwalitatieve leads nóg uitdagender geworden.

Online marketing

Jeroen Bruckwilder (NN Investment Partners): ‘De uitdaging blijft hoe bereik ik nou mijn doelgroep?’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Jeroen Bruckwilder van NN Investment Partners over hoe je ook in de B2B-markt je doelgroep het beste kunt bereiken.

Online marketing

Update: het MarTech landschap 2020

8.000 marketing technologie oplossingen. Zoveel software tools zijn er op dit moment beschikbaar om (marketing)doelstellingen sneller, makkelijker en/of efficiënter te behalen.

Online marketing

Screenforce lanceert aanvraagplatform voor tv-campagnes

Screenforce, waarin Ster Reclame, Ad Alliance, Talpa Network en ORN participeren, lanceert een nieuw aanvraagplatform voor tv-campagnes.

Online advertising
1 3 4 5 6 7 111