Europese Hubspot-specialisten bundelen krachten
De Nederlandse Hubspot-specialist Webs fuseert met zijn branchegenoten Trialta uit Duitsland en Invise uit Zweden.
De Nederlandse Hubspot-specialist Webs fuseert met zijn branchegenoten Trialta uit Duitsland en Invise uit Zweden.
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft drie aanbieders op de vingers getikt voor incidenten rondom sponsoring. Sinds 1 juli 2024 zijn er nieuwe regels rondom sponsoring. Dit houdt in dat het sponsoren van televisieprogramma’s en evenementen niet meer mag. Tot 1 juli 2025 is alleen sportsponsoring nog toegestaan, daarna mag ook dat niet meer.
Het specialistische e-commercebureau Yellowgrape heeft branchegenoot Fingerspitzengefühl uit Berlijn overgenomen om zijn groei in Duitsland te versnellen.
Hoe effectief zijn AI-gegeneerde beelden in social media marketing? Dit onderzoek laat zien welke impact AI-gegeneerde beelden hebben op customer […]
Nederland wordt het internationale hoofdkwartier voor de internationale digitale groeiactiviteiten van MediaMarkt.
De audioreclamemarkt bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden in het derde kwartaal 50,1 miljoen euro in audioreclame. Dit is een stijging van 1,8 miljoen euro (+3,7%) ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, zo blijkt uit de nieuwste Audify-publicatie over de audioreclamebestedingen.
“Marketingmanagers werken altijd met kalenders. Weinigen denken echter na over wat ze dit jaar met Black Friday en Sinterklaas moeten”, vertelt Willem Waardenburg. “Die vallen namelijk bijna samen.”
Brancheplatform VIA heeft vier nieuwe bestuursleden aangekondigd die tijdens de ALV op 20 november 2024 aan de leden gepresenteerd worden. De vernieuwing is het gevolg van het aankomende vertrek van de bestuursleden Diana van Roest, Gijs de Bruijn, Joris Lak en Renee van den Oetelaar, die ruim drie jaar actief een bijdrage aan het bestuur hebben geleverd.
De meeste socialmedia hebben nog geen winkelmodule, maar zodra die er komt worden TikTok, Pinterest, Instagram en YouTube Shorts binnen de kortste keren e-commercegiganten.
Vanaf 1 november stopt DPG Media met het aanbieden van advertentieruimte in de apps van haar nieuws- en magazinetitels via de open markt. Advertenties in de apps van o.a. NU.nl, AD, de Volkskrant, Libelle en Margriet zijn alleen nog in te kopen via directe inkoop, private deals of via DPG Media’s eigen advertentieplatform Ad Manager.
Happy Horizon zet een strategische stap met de overname van Iconic Studios, een bureau dat zijn specialisatie in PR, events en influencer marketing bij de groep inbrengt.
Na goedkeuring door Stichting Reclame Code is de vernieuwde Code Telemarketing vandaag in werking getreden. De herzieningen zijn gericht op het aanpakken van zorgen die door consumenten en de overheid zijn gesignaleerd. De nieuwe bepalingen gelden voor alle organisaties in Nederland die gebruikmaken van telemarketing om consumenten te benaderen.
Dealerdirect, het moederbedrijf van het internetplatform Ikwilvanmijnautoaf.nl, heeft Autokopen.nl overgenomen en wil er een prominent portal van maken waar consumenten auto’s kopen.
De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: Odido, DPG Media, Primera, Vattenfall, NS Internationaal, Albert Heijn, De […]
Handelsplatform Bol houdt een proef waarbij het met AI de productomschrijvingen voor verkooppartners aanvult of verbetert.