Puma start podcastreeks
Fabrikant van sportkleding Puma brengt een podcastreeks uit als onderdeel van zijn nieuwe globale merkcampagne ‘Go Wild’.
Fabrikant van sportkleding Puma brengt een podcastreeks uit als onderdeel van zijn nieuwe globale merkcampagne ‘Go Wild’.
Gijs Nagel, mede-oprichter van beleggingsplatform DeGiro, investeert in datatechnologiebedrijf Alphabait. Thijs van Schothorst bouwt daar een systeem waarmee bedrijven zich, op schaal, attent kunnen tonen aan hun klantgroepen.
Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie […]
Het Nederlandse online bereiksonderzoek NMO Online wordt volgende maand met de toevoeging van global merken en retailmedia zwaarder, betekenisvoller.
Met een bijna onopgemerkte update neemt Google nog meer werk uit handen van online marketeers bij het maken van hun reclamecampagnes.
De Nederlandse specialist in prepaid betalingen Recharge.com koopt Giftcloud uit Engeland van Groupon om zijn positie op de B2B-markt op- en uit te bouwen.
NIMA heeft vandaag de shortlist bekendgemaakt van de NIMA Marketingprijzen 2024, de jaarlijkse verkiezing van de beste marketingorganisaties van Nederland. Negen bedrijven zijn genomineerd in drie categorieën: Small, Medium en Large. De winnaars worden op 12 juni bekendgemaakt tijdens de NIMA Marketing Day in DeFabrique in Utrecht.
Sendcloud, het grootste verzendplatform van Europa, heeft Monks aangesteld als bureaupartner voor Europa.
Emerce brengt een nieuwe, uitgebreide leergang uit die zich richt op de snel evoluerende wereld van digitale marketingstrategie.
Social commerce, het verkopen via platformen als TikTok, Instagram en Pinterest, werkt voor marketeers inhoudelijk niet wezenlijk anders dan via het reguliere web.
Per 1 april transformeren OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase zich tot Follo. Vanuit de rebranding gaan de partijen met gedeelde visie en missie vooruit, om een Europees leidend datagedreven performancemarketingbureau te worden.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat het toezicht op telemarketing intensiveren. Bedrijven hebben tot 1 juli de tijd om hun processen op orde te brengen. De ACM gaat daarna controleren of bedrijven zich aan de regels houden en handhaven als dat niet het geval is.
Jessica Jacobs wordt directeur Noord‑Europa bij marketingbureau Incubeta om de organisatie te stroomlijnen.
AI-marketingbedrijf Billy Grace ontvangt een investering van drie miljoen euro om zijn diensten uit te rollen naar andere landen.
Tuinplantenwinkel Yarinde is bezig om van elke plant in zijn shop een videootje te maken. Elk item krijgt zelfs zijn eigen naam, om het praten erover makkelijker te maken.