Bram Koster en Thomas van Manen gaan Marketingfacts leiden
Bram Koster en Thomas van Manen nemen per 1 juni de dagelijkse leiding van Marketingfacts op zich. Zij nemen de plaats in van Emile Peters, die wel als aandeelhouder betrokken blijft.
Bram Koster en Thomas van Manen nemen per 1 juni de dagelijkse leiding van Marketingfacts op zich. Zij nemen de plaats in van Emile Peters, die wel als aandeelhouder betrokken blijft.
NRC stopt in zijn geheel met het zakelijk platform NRC Q. De website was al niet meer in de lucht.
Uitgever TMG wil nog dit jaar twee OTT-kanalen, ‘televisie buiten de kabel om’ lanceren: een over nieuws en een over sport. Adverteerders mogen drie maanden meedraaien om ervaring op te doen.
Libelle presenteert vandaag op de Libelle Zomerweek de lancering van zijn online tv-zender Libelle TV.
Het beursgenoteerde investeringsbedrijf Value8 vergroot zijn belang in IEX Group van 49 tot 56 procent.
Nu.nl wordt persoonlijker. De nieuwssite van Sanoma houdt tegenwoordig steeds vaker rekening met de locatie van de bezoeker. De toekomst is dat Nu.nl 2,7 miljoen verschillende voorpagina’s gaat maken.
Krantenkiosk Blendle lanceert vandaag een nieuwe app voor iOS. De vernieuwde Android app was al sinds februari beschikbaar.
De vernieuwde website van het AD gaat vandaag in bètaversie live. Over een paar weken vervangt deze de bestaande AD.nl definitief. Bezoekers kunnen de komende weken alvast wennen aan de nieuwe vormgeving en functionaliteiten.
De zeven miljoen maandelijkse lezers van NYT Cooking kunnen vanaf deze zomer in de site en app klikken om de ingrediënten van recepten thuis te ontvangen.
AdBlock Plus gaat een samenwerking aan met het Zweedse Flattr om lezers van online content te laten betalen voor de inhoud die ze bekijken.
Uitgever Sanoma heeft na forse bezuinigingen meer winst geboekt in Nederland en België. De operationele winst kwam 28 procent hoger uit dan en jaar geleden, namelijk op 7,4 miljoen euro.
Duitslands grootste beleggersplatform finanzen.net, van uitgever Axel Springer, komt naar Nederland. De financieel-economische site Z24 doet de lokale vertaling, redactie en exploitatie van – wat gaat heten – finanzen.nl.
De jonge televisieproducent MediaLane van Iris van den Ende koopt per 1 mei het multichannelnetwerk Mediakraft Nederland. Dat zal zijn activiteiten verder ongewijzigd voortzetten onder de naam Onlane.
FaceCulture wordt mediapartner van NU.nl. Het bedrijf zal dagelijks artikelen en video’s gaan plaatsen in een eigen katern.
De dagelijkse Amerikaanse e-mailnieuwsbrief The Skimm brengt een iPhone-app uit die zijn vrouwelijke publiek verder laat kijken dan het nieuws van gisteren en vandaag.