Agency Cases8.4kEmerce TVDigital FirstYanga’s rebranding: van fysieke aanwezigheid naar sterke digitale presence in én buiten de sportschoolAgency Cases
Digital Agencies17,4KEmerce TVDigital First[Agency Talk] De belangrijkste hersenkrakers voor bureaus in 2024Digital Agencies
Security92,1KAlex WellsHadrianVijf kritieke aandachtspunten rond cyberveiligheid voor e-commercebedrijvenSecurity
E-commerce7.8kElizabeth AzideBigCommerceEen praktische gids voor het investeren in Digital Commerce-innovatieE-commerce
Web-design50,7KKevin van BeekWeespagina’s: de negatieve impact van vergeten pagina’s op je websiteWeb-design
Privacy58,1KPatrick BroersmaPink MarketingUitfasering third-party cookies binnen Chrome en Googles Consent Mode V2Privacy
Creative34,1KAaron MirckAaron MirckWaarom ik dacht dat ChatGPT schrijvers overbodig maakt (en waarom dat niet zo is)Creative
Retailmedia5.3kDiana AbebreseEpamEen retailmediabedrijf opbouwen: uitdagingen en oplossingenRetailmedia
Communicatie52,6KNicol TademaScoren met woordenHet is simpel: een eenvoudige boodschap betekent meer conversieCommunicatie
Marketing42,5KElke WillemsenDDMADe grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMAMarketing
Strategy49,5KRaymond HünerPleoOnderzoek: de prioriteiten en ambities van Nederlandse bedrijven in 2024Strategy
Customer Engagement44,3KLucas BosDDMAPodcast Shaping the Future: de case van personalisatie bij de ANWBCustomer Engagement
Strategy46,4KEelco van den HoekDigital Growth AgencyMerkconsistentie is essentieel: waarom gaat het dan toch mis?Strategy
Start-ups46,4KPieter BasFundsupHow I invest. Gerd-Jan Brand: ‘Het is belangrijk dat er langetermijnimpact wordt gemaakt’Start-ups
Artificial Intelligence46,7KRob BlaauboerYenloDe belofte van een intern AI-systeem met eigen dataArtificial Intelligence
Strategy63,4KTracy ThurkowBain & CompanyDuurzaamheid en werknemersbeleid: vaardigheden ja, maar mentaliteit is allesStrategy