Marketing43,6KStephan MakatitaPhilip Kotler’s ‘Marketing 6.0: the future is immersive’: richting ‘meta-channel’-marketingMarketing
Strategy33,8KMartijn van der HoedenNo Monkey BusinessEen duik in de Computable 100 en Nederlands meest succesvolle techbedrijvenStrategy
Marketplaces58,8KOndrej HradecOperator OneEen keerpunt voor marketplaces? De impact van AI-innovaties en Social CommerceMarketplaces
Retailmedia52,5KSander KwintKINESSOWat niet-endemische adverteerders aan retailmedia hebbenRetailmedia
Customer Experience12,2KBruce TemkinQualtricsDe belangrijkste consumententrends van 2024Customer Experience
Fulfillment50,6KJan HeijblomExotecHet automatiseren van magazijnen is nog maar nauwelijks begonnenFulfillment
Security64,5KGuido LaoutTrueDe drie soorten IT-groeipijn die bedrijven tegenkomen en hoe je ze vermijdtSecurity
Artificial Intelligence6.3kBruce TemkinQualtricsEen frisse blik op omnichannel CX in het AI tijdperkArtificial Intelligence
Customer Experience47,6KRob HoekmanEPAMMerkwaarde in de praktijk brengen met Product Experience ManagementCustomer Experience
Online advertising58KNathalie PetersMORGENFRISK & FRISK AgencyHyperlokaal adverteren: hoe het werkt en waarom het loontOnline advertising
Artificial Intelligence15,6KMaarten ZwaanPayPalHet tijdperk van AI-commerce: onbegrensde innovatieArtificial Intelligence
Social41,9KArno Flapperprettysocial mediaAdverteren op sociale media via de autoriteit van toonaangevende uitgeversSocial
Data28,4KVincent de WinterPiwik PROStarten met AI? Bestaande ‘best practices’ voor data-analyse helpen je op wegData
Logistics30,7KJeroen GehlenWuunderTerugblik: hoe bracht de logistieke sector het er in 2023 vanaf?Logistics