Strategy48,3KRaymond HünerPleoOnderzoek: de prioriteiten en ambities van Nederlandse bedrijven in 2024Strategy
Customer Engagement44,1KLucas BosDDMAPodcast Shaping the Future: de case van personalisatie bij de ANWBCustomer Engagement
Strategy46KEelco van den HoekDigital Growth AgencyMerkconsistentie is essentieel: waarom gaat het dan toch mis?Strategy
Start-ups46,2KPieter BasFundsupHow I invest. Gerd-Jan Brand: ‘Het is belangrijk dat er langetermijnimpact wordt gemaakt’Start-ups
Artificial Intelligence46,6KRob BlaauboerYenloDe belofte van een intern AI-systeem met eigen dataArtificial Intelligence
Strategy62,9KTracy ThurkowBain & CompanyDuurzaamheid en werknemersbeleid: vaardigheden ja, maar mentaliteit is allesStrategy
Marketing43,6KStephan MakatitaPhilip Kotler’s ‘Marketing 6.0: the future is immersive’: richting ‘meta-channel’-marketingMarketing
Strategy33,7KMartijn van der HoedenNo Monkey BusinessEen duik in de Computable 100 en Nederlands meest succesvolle techbedrijvenStrategy
Marketplaces58,4KOndrej HradecOperator OneEen keerpunt voor marketplaces? De impact van AI-innovaties en Social CommerceMarketplaces
Retailmedia52,5KSander KwintKINESSOWat niet-endemische adverteerders aan retailmedia hebbenRetailmedia
Customer Experience12,2KBruce TemkinQualtricsDe belangrijkste consumententrends van 2024Customer Experience
Fulfillment50,3KJan HeijblomExotecHet automatiseren van magazijnen is nog maar nauwelijks begonnenFulfillment
Security64,3KGuido LaoutTrueDe drie soorten IT-groeipijn die bedrijven tegenkomen en hoe je ze vermijdtSecurity
Artificial Intelligence6.2kBruce TemkinQualtricsEen frisse blik op omnichannel CX in het AI tijdperkArtificial Intelligence
Customer Experience47,5KRob HoekmanEPAMMerkwaarde in de praktijk brengen met Product Experience ManagementCustomer Experience