-

VIA Drupsteen: verhalen vertellen met VR

“Een foto zegt meer dan 1000 woorden, maar een VR-beleving zegt meer dan 1000 foto’s”, stelt Ernest Dik, Marketing en sales manager van VIA Drupsteen. “Wij brengen de toekomst in beeld. Dat doen we in het ruimtelijk ontwikkeling domein in beginsel, waarbij we laten zien wat de visuele impact is op het landschap.”

Waarom VR? “VR is PR, het is nu actueel. Je kan er een verhaal mee vertellen, dat je beleeft alsof je er midden in staat. Zo hebben we een webtoepassing waarmee je zonder bril door de showroom van Lotus loopt, in een sportauto kan zitten, het geluid horen en detailinformatie bekijken”, schetst Dik. “Voor een Amsterdams advocatenkantoor op zoek naar talenten sturen we cardboard brillen, bedrukt, naar jongens en meisjes die nu van school komen. Ze krijgen zo een tour door het bedrijf, zodat ze kunnen kijken of ze hier zouden willen werken.”

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond