-

Edward Knol, Born05: ‘Customer journey? We spreken liever van een hybrid journey’

Hybride, hybride, hybride. Mensen moeten hybride werken. Iedereen is bezig met de customer journey, maar Born05 spreekt liever van een hybrid journey. Maar wat is dat? Edward Knol van Born05 geeft hierop zijn visie.

Het digitale ecosysteem begint niet met het Grote Idee, maar met de seamless journey. Als dat ecosysteem staat, kun je opschuiven van owned media naar paid media. “We proberen door alle silo’s te gaan. Het blijkt lastig om alle betrokken partijen, zoals marketing, e-commerce en tegenwoordig de customer experience-afdeling, aan tafel te krijgen.” 

En hoe werkt het eigenlijk met de belofte en merkbeleving van financiële partijen? Knol vertelt hierover – en over de werking van een hybrid journey –  in dit interview. 

Deel dit bericht

3 Reacties

Melanie

Nice Ed! 🙂

Kees

Oftewel de bubble van de reclamewereld. Maar wat zijn customer journeys in de praktijk: het tergen en terroriseren van tv-kijkers met opdringerige en overdadige reclame, zodat mensen een enorme pesthekel aan het betreffende adverterende bedrijf krijgen en ze er nooit iets kopen. Je kunt het voor het gemak hybrid journey noemen, maar seamless klanten binnenhalen, dat lukt zo echt niet.

Hans Voorn - DELA

@Kees Dat mag jouw mening zijn, en daarom geen STER meer na 20u en daarom de AVG denk ik.

Maar wat is de relatie tot wat Edward hier zegt?

En als je gewoon een hekel hebt aan alle reclame, dan zit je op het verkeerde nieuwsmedium, maar dat is dan weer jouw keuze…

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond