Deel dit artikel
-

Infographic: sentiment online advertenties vooral negatief

De online advertentie-industrie heeft het zwaar door het toenemende gebruik van adblockers. Choozle heeft het negatieve sentiment in kaart gebracht: maar 7 procent van de respondenten is positief over online advertenties. Dertig procent is ronduit negatief. Vooral de trage laadtijden en irrelevante inhoud dragen bij aan de onvrede.

 

Deel dit bericht

1 Reactie

bert

Misschien wil iemand hier eens een artikel weiden aan hoe om te gaan met klikbaar oppervlak bij webdesign voor mobiel/responsive design.
Ik haak steeds vaker op mobiele sites af door gebrek aan klikvrije ruimte. Elke plek die je aanraakt leidt tot een klik en dus een sprong naar een nieuwe pagina. Bijvoorbeeld nu.nl is niet meer bruikbaar op mobiel. Maar ook deze site kan er wat van. Vooral als de Beursvanberlage banners in beeld komen.

TIP: maak foto’s in de mobiele layout NIET KLIKBAAR. Enkel de title tag laten doorverwijzen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond