Deel dit artikel
-

Salesforce komt met mobiele app

Salesforce.com introduceert een mobiele app voor relatiebeheerdoeleinden. Philips en Stanley Black & Decker hebben die app reeds afgestemd op hun wensen en behoeften.

Verkopers hebben via de app direct toegang tot rapporten en dashboards, en kunnen eenvoudig navigeren binnen accounts en hebben ook offline toegang tot alle relevante data. Servicemedewerkers krijgen de beschikking over nieuwe functies, als Knowledge, Questions & Answers, waarmee zij snel klantenservice kunnen bieden vanaf hun mobiele telefoons.

Marketeers kunnen de software inzetten voor 1:1 marketing, over welk kanaal dan ook. Ook kunnen zij backoffice-informatie mobiel benaderen. Bedrijven kunnen verder eenvoudig aangepaste mobiele applicaties voor andere bedrijfsprocessen maken en gebruiken, om medewerkers te helpen hun werkzaamheden direct vanaf hun mobiele apparaat uit te voeren. De app biedt toegang tot een eco-systeem van meer dan 65 partnerapplicaties.

Het relatiebeheerbedrijf, dat geheel vanuit de cloud werkt, heeft vandaag een evenement in Amsterdam.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond