Eijerkamp en Adwise koppelen online gedrag aan offline verkoop met ROPO-strategie
Wat levert het koppelen van online en offline data concreet op? Voor woonwinkelketen Eijerkamp bleek het de sleutel tot relevantere
Wat levert het koppelen van online en offline data concreet op? Voor woonwinkelketen Eijerkamp bleek het de sleutel tot relevantere
Elektramat realiseerde met Adwise een data-gedreven marketingstrategie gericht op klantwaarde. Door segmentatie en personalisatie werd het rendement van het marketingbudget verhoogd. Dit leidde tot méér conversie, efficiëntere uitgaven en...
Generatieve AI maakt werk door veel marketeers overbodig. Hun bazen, de CMO’s, doen er verstandig aan om tegelijk met de techstack ook hun organisatie op de toekomst aan te...
Vrijdagavond 6 december vond de negende editie van de Dutch Search Awards plaats bij DeFabrique in Maarssen. Dit jaar ging de felbegeerde Grote Prijs naar Adwise - your digital brain, dankzij hun...
Nieuwkomer ShirtUp! wil de printindustrie opschudden door het verkorten van het productieproces en het aanbieden van de beste kwaliteit en
Adwise is een full service digital agency in hart en ziel. Het helpt bedrijven om een beslissende voorsprong te nemen
In deze video vertellen Steven Bodde en Leon Geerlink over de grote winst die zij hebben behaald door het gebruik van een RFM-analyse.
WiseFundaments Group sluit een financieel strategische samenwerking met Strikwerda Investments. Samen gaan ze een bijzonder ambitieus groeiplan uitvoeren waarbij Adwise langdurig op overnamepad gaat.
Consumenten krijgen veel content te zien. Gepersonaliseerde advertenties vallen meer op, maar dat betekent dat je als marketeer ook efficiënter moet werken.
Er komt veel kijken bij een sitemigratie. Hoe zorg je ervoor dat het schrijven van de redirects voor een sitemigratie efficiënt verloopt?
Het marketingdomein wordt steeds breder, in technologie, in kanalen en in disciplines. Dit creëert een uitdaging: hoe bepaal je welke
Shoppen in social apps, al dan niet ondersteund met live video, komt eraan. In China begint het gewoon te worden, de techplatformen beginnen het te ondersteunen.