Meer Artikelen

Bol.com betrekt nieuw hoofdkantoor in Utrecht

Het hoofdkantoor van bol.com is na vier jaar al weer te klein geworden. De webwinkel verhuist rond de jaarwisseling van het noordwesten naar het zuidwesten van Utrecht.

E-commerce
Premium

Bol.com: 5 procent orders afgehaald bij AH

Rond de 5 à 6 procent van de bestellingen bij bol.com wordt afgehaald bij een lokale Albert Heijn van de klant.

E-commerce

Bol.com steekt site in het nieuw

Bol.com voert vandaag een aantal grote visuele veranderingen aan de site door om hem gereed te maken voor de toekomst. “Fundamenten voor verdere groei”, aldus marketingdirecteur Michel Schaeffer. Later dit jaar brengt bol.com eigen mobiele apps uit.

E-commerce

Bol.com start met verkoop van baby- en peuterkleding

Bol.com breidt uit met kleding voor baby’s en peuters. Naast luiers, autostoeltjes en alles voor de babykamer, biedt de webwinkel nu ook 20.000 kledingstukken van meer dan vijftig merken, zoals Mexx, Noppies en Petit Bateau.

E-commerce

bol.com gaat nu ook sieraden verkopen (update)

Bol.com gaat ringen, armbanden, horloges en zonnebrillen verkopen. Dat vertelt marketingdirecteur Michel Schaeffer van bol.com aan het AD.

E-commerce

Bol.com beste entertainmentretailer op sociale media

Bol.com is de beste entertainmentretailer op gebied van sociale media. Dat blijkt uit onderzoek van Entertainment Business en Rankingz. Sociale aanwezigheid is een aanpak, maar vooral een business, stellen de onderzoekers.

E-commerce

Ahold: 1,1 miljard euro online omzet

Retailer Ahold boekte over het jaar 2013 een online omzet van 1,1 miljard euro. De helft daarvan betreft handel in voedsel, maar de grote groeier zijn de non-foodartikelen.

E-commerce

‘Honderdduizenden tweedehands verkopers op bol.com’

Honderdduizenden Nederlanders verkopen tweedehands spullen via bol.com en vijfduizend bedrijven doen dat. Rond de vijftien procent van de artikelen in het online warenhuis liggen niet in het magazijn van bol.com zelf, maar bij derde verkopers die het verkoopplatform gebruiken.

E-commerce

Bol.com houdt groei Ahold overeind

Ahold groeide in Nederland met 0,7 procent, maar heeft dat volledig te denken aan de verkopen van bol.com en albert.nl.

E-commerce

Bol.com waarschuwt advertentiepartners die zoekwoorden inkopen

Bol.com waarschuwt zijn advertentiepartners dat het niet is toegestaan om de naam bol.com of (overige) merken en onderscheidingstekens van bol.com op te geven als zoekwoord ten behoeve van advertentieprogramma’s binnen zoekmachines. Ook mag geen verkeer richting bol.com op enige wijze worden onderschept.

Ahold: bol.com is strategische prioriteit

De uitbouw van bol.com en Albert.nl is van hoogste strategische prioriteit voor Ahold, zegt het bedrijf bij de toelichting op de kwartaalcijfers vanochtend.

E-commerce

bol.com breidt uit met bedden en banken

Bedden, banken, tafels en kasten. Tot voor kort werd het onmogelijk geacht dat de Nederlandse consument die via internet zouden kopen. Nu denkt zelfs bol.com daar anders over. De winkel breidt zijn assortiment met het grotere woonwerk.

E-commerce

Bol.com gaat Airmiles accepteren

De zes miljoen spaarders van Airmiles kunnen hun punten gaan inwisselen bij bol.com. De winkel verwacht dat tienduizenden klanten dat komende weken gaan doen.

Customer Loyalty

Bol.com en Coolblue gaan op maandag bezorgen

bol.com en Coolblue gaan vanaf volgende maand ook op maandagen bestellingen bezorgen. Hiervoor gaan de sorteercentra van PostNL zondagsdiensten draaien. In de loop van de maanden kunnen meer webwinkels hiervan gebruikmaken.

E-commerce

Bol.com in scheenbeschermers en sporttassen

Bol.com opent vandaag een speciaalzaak met 5000 artikelen voor vele sporten. Naast onder meer voetballen, hometrainers, hockeybescherming en tennisrackets, zijn ook allerlei scheenbeschermers en sporttassen verkrijgbaar. Een significant deel van de artikelen wordt aangeboden door andere winkeliers.