Kieskeurig stopt met mobiele app
Productvergelijker Kieskeurig.nl stopt met het ontwikkelen van zijn mobiele app en stapt volgend jaar over op een voor mobiel geoptimaliseerde site.
Productvergelijker Kieskeurig.nl stopt met het ontwikkelen van zijn mobiele app en stapt volgend jaar over op een voor mobiel geoptimaliseerde site.
Online reclame-exploitant Adfactor heeft zijn titels voor programmatic advertising aangesloten op het netwerk van Sanoma.
Sanoma/SBS en de bureaus van GroupM gaan samenwerken op het gebied van surfgegevens. De uitgever deelt data en doet dat los van media-inkoop.
Libelle presenteert vandaag op de Libelle Zomerweek de lancering van zijn online tv-zender Libelle TV.
Sanoma Media in België schrapt 65 banen bij de bladentak. Het wil zich strategisch focussen op de domeinen ‘Vrouwen’ en ‘Home & Deco’.
Sanoma|SBS en Adfactor gaan een samenwerking aan waarbij ze hun expertise op het gebied van digital advertising en programmatic trading bij elkaar leggen.
Bezoekers van Kieskeurig.nl kunnen vanaf volgende maand niet meer winkelen via de productvergelijker, enkel vergelijken. Sanoma haalt de Checkout van de site.
Sanoma Nederland staakt de activiteiten van zijn investeringstak Ventures. Er worden geen nieuwe investeringen meer gedaan. Beheerder Antoine Hendrikx hoeft niet direct alle portfoliobedrijven af te stoten.
Sanoma Media in Nederland gaat zijn online reclameruimte exploiteren met de technologie van Improve Digital.
Uitgeefconcern Sanoma heeft, als onderdeel van een kleine reorganisatie, ook het zogeheten Innovation Lab opgeheven.
Uitgeverij Sanoma stelt de winstverwachting voor de middellange termijn naar beneden bij. De prestaties op de thuismarkt vallen tegen en er is geen zicht op verbetering.
V&D en Sanoma gaan samenwerken om live events te organiseren voor de doelgroepen van de uitgever op de vijftien locaties van het warenhuis.
Nog geen jaar na zijn aanstelling verlaat CCO Erik-Jan Gelink uitgeverij Sanoma. Als reden wordt een verschil van inzicht over het te voeren commercieel beleid gegeven.
Sanoma Nederland noteert op zijn online en mobiele kanalen een omzetgroei van 3,5 procent in 2014.
Sanoma-dochter SBS neemt een belang in het Amsterdamse multichannel network Social1nfluencers en gaat een nauwe samenwerking aan. SBS krijgt er in een klap veel extra online bereik erbij via de aangesloten Nederlandse populaire YouTube-kanalen.