T-Mobile koopt exploitant voor taxireclame
T-Mobile Amerika koopt Octopus Interactive. Daarmee kan het zijn activiteiten rondom reclame-exploitatie uitbreiden richting digitale schermen in taxi’s van bedrijven als Uber en Lyft.
T-Mobile Amerika koopt Octopus Interactive. Daarmee kan het zijn activiteiten rondom reclame-exploitatie uitbreiden richting digitale schermen in taxi’s van bedrijven als Uber en Lyft.
Reliance Industries uit India zou 4,8 miljard euro willen bieden op T-Mobile Nederland, aldus een lokale krant.
Deutsche Telekom zet zijn Nederlandse actviteiten in de vorm van T-Mobile in de etalage. Formeel heet het dat de lokale activiteiten onder ‘strategische review’ zijn, jargon voor: we doen het liever van de hand.
Deutsche Telekom maakt dochterbedrijf T-Mobile Nederland lichter in kosten en onderhoud en verkoopt zijn telecommasten. De koper is het Spaanse Cellnex, dat over heel Europa tienduizenden masten exploiteert.
T-Mobile Nederland kan binnenkort in handen vallen van een nieuwe eigenaar. Deutsche Telekom bereidt volgens bronnen van Het Financieele Dagblad de verkoop voor.
T-Mobile en financieel partner Primevest Capital nemen het netwerk en de bouwplannen van L2Fiber uit Rotterdam over.
T-Mobile begint een nieuwe reclamecampagne en zet daarin onbeperkt datagebruik via 5G centraal. De provider claimt dat negentig procent van de bevolking via 5G kan internetten, mits men over een geschikt toestel beschikt.
Deutsche Telekom wil volgens een mediabericht in Duitsland geen apparatuur in de kern van zijn 5G-netwerk van Huawei installeren. Tegen apparatuur op antennelocaties heeft het telecombedrijf geen bezwaar.
Onbeperkt vast en mobiel internet voor elk 25 euro per maand. Dat is de nieuwe propositie waarmee T-Mobile de concurrentie bij KPN en Vodafone-Ziggo wil laten zweten.
T-Mobile start morgen met het testen van zijn 5G-netwerk op landelijke en lokale schaal, in Den Haag.
T-Mobile stelt het glasvezelnetwerk dat nu in Den Haag Segbroek wordt aangelegd per direct open voor concurrenten. Het zogenaamde wholesale aanbod is vandaag openbaar gepubliceerd.
Reclame op internet is verhoudingsgewijs te duur in vergelijking met televisie om een merk op te bouwen, ervaart T-Mobile. De telecomaanbieder kan echter niet om tv heen, noch om online reclame.
T-Mobile Nederland zag de omzet en winst in 2018 licht dalen. Na de overname van Tele2 is afgerond verwacht het moederbedrijf de lokale concurrentie aan te kunnen gaan met KPN en VodafoneZiggo.
T-Mobile Nederland neemt de kosten weg voor bedrijven die grote projecten willen draaien op het narrowband IoT-netwerk van de provider.
T-Mobile Nederland is druk bezig klanten van zijn concurrenten af te snoepen. Dit jaar won het 196.000 abonnees, wat het totaal bij de mobiele aanbieder nu op 3,2 miljoen brengt.