More stories

Datarevolutie dwingt tot 4 vormen van transformatie

Dat nieuwe strategische mogelijkheden ontstaan uit de steeds grotere berg data waarover organisaties beschikken, wordt soms pijnlijk duidelijk. Big data […]

Achtergrond

Creëer een goede UX door middel van gebruikersfeedback

Het creëren van een positieve UX is een van de succesfactoren van elk bedrijf: als je doelgroep niet graag interactie […]

Achtergrond

Van 5 naar 65: de rol van CEO in een snelgroeiende organisatie

door: Tom Goulooze Na het behalen van product/market fit kan het snel gaan met een start-up, maar hoe is het […]

Achtergrond

UX is Geen Design

door Neal Winter De effectiviteit van een website hangt af van één belangrijke factor: user experience (UX). Maar wat houdt het […]

Achtergrond

Van feedback naar actie: deze vragen stelt u voor het beste resultaat

door Lana Miller We weten allemaal dat het luisteren naar uw gebruikers de beste manier is om uw website, producten […]

Achtergrond

UX vs CX: Wat is belangrijker

Je hebt waarschijnlijk wel gehoord van UX en CX, en hoe ze de sleutel tot het succes van je bedrijf zijn. […]

Achtergrond

Durf te vragen: tien manieren waarop user-feedback helpt

Roel Jansen is de Chief Commercial Officer (CCO) bij Usabilla. Hij zorgt dat A-merken (zoals T-Mobile, Rabobank en Nespresso) meer […]

Customer Experience

Waarom vierwielaandrijving populair is geworden

Vierwielaandrijving ook wel 4WD of 4×4 genoemd, is een aanduiding voor voertuigen waarbij alle vier de wielen worden aangedreven. Het […]

Achtergrond

Met meer rijplezier onderweg

Rijplezier is een relatief begrip. Waar men vroeger al tevreden was met hun enkele paardenkracht voor hun koets, worden tegenwoordig hightech […]

Achtergrond

Hoe groen is jouw auto?

Hoe groen is jouw auto? Over de afgelopen decennia zijn autofabrikanten vanwege een aantal belangrijke voordelen steeds meer plastics gaan gebruiken […]

Achtergrond

Dankzij technische innovaties naar een beter milieu

Om nog bewuster met het milieu om te gaan, kiezen steeds meer mensen voor een auto die hierop inspeelt. Want niet […]

Achtergrond

Safety: hoe moderne elektronica je ongemerkt beschermt

Een veilige tijdreis langs auto-innovaties Autofabrikanten kennen een rijke geschiedenis aan innovaties die onze reis van A naar B niet […]

Achtergrond

Klant verwacht innovatie

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden. Cookie instellingen In 1876 […]

Achtergrond

Onveilige apps bedreiging voor privacy

Een digitale wereld die vrij en open is, maar ook veilig. Hoe organiseer je dat? Daarover praten ruim 1.500 experts […]

Achtergrond

Schone auto gaat om veel meer dan imago

In Engeland bestaat al sinds 1972 een meervoudig verkeersplein waar het handiger is rechtsom de kern te rijden – voor wie dat beeld niet direct voor ogen heeft: de Britten rijden al zolang er roundabouts zijn linksom. Rechtsom mág niet volgens de wet. Maar in dit geval keert de praktijk de regels om.

Achtergrond