More stories

Hoe te gedijen in het post-cookie-tijdperk

Is het wellicht mogelijk dat de wereld zonder cookies beter zou kunnen zijn voor adverteerders, uitgevers en webgebruikers?

B2B Digital

Traditionele conversie optimalisatie werkt niet (meer)

De discussie over het einde van cookies en het effect op conversie is niet zinvol want traditionele conversie optimalisatie is al een ‘race to the bottom’.

Conversie

Wat is data hygiëne en hoe kun je er de ROI van je CRM mee verhogen?

Een CRM met goede data hygiëne kan je salesteam goed op weg helpen. Maar wat is goede data hygiëne? De belangrijkste kenmerken en uitgangspunten op een rij. 

HubSpot

Vijf voordelen van Native Advertising

Native Advertising heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Vijf voordelen van deze vorm van advertising. 

Native advertising

Derk Roodhuyzen de Vries (Fixico): ‘We willen de markt van autoreparaties veranderen’

De markt voor autoreparaties is niet bijzonder transparant. Derk Roodhuyzen de Vries wil dat veranderen met Fixico, een digitaal platform voor autoherstel.

Start-ups
Premium

Tradesnest lanceert wereldwijd platform voor innovatieve merken, distributeurs en retailers

Tradesnest lanceert zijn nieuwe online business-to-business platform, waar merken hun producten kunnen presenteren binnen een omvangrijk netwerk van vertrouwde distributeurs en retailers in ruim 80 landen.

Innovatie
Premium

Emerce E-Commerce: Digitaal platform Grolsch ondersteunt horeca met selfcare en data

Koninklijke Grolsch lanceerde een dezer dagen samen met TriMM een digitaal platform voor alle horecaondernemers in Nederland: duurzamehoreca.nl. Met dit online platform beschikt Grolsch over één toegankelijke centrale plek, waar horecapartners informatie kunnen vinden over de samenwerking en bestellingen kunnen plaatsen. Daarnaast is het een informatief platform voor alle actieve horecaondernemers.

B2B Digital

Hoe breng je je B2B e-commerce naar een hoger niveau? Meedenken met de klant

Traditioneel is B2B mensenwerk. Qua digitalisatie liep B2B dus ook achter op B2C. Tot Covid-19. Hoe kun je je B2B e-commerce verbeteren? Adviezen en tips.

B2B Digital

Neem je B2B klantervaring zelf in de hand

Is een klantervaring afhankelijk van jou of van resellers? Dit whitepaper neem je mee in de transitie van B2B naar D2C, direct-to-consumer.

B2B Digital

De grootste uitdaging om B2B-personalisatie te laten werken

Veel B2B-bedrijven vinden het lastig om middels personalisatie de online omzet te verhogen. Vier vaste stappen die houvast geven bij B2B-personalisatie.

Data

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

Bedrijven die in het nieuws komen worden vaker vertrouwd, hebben beter bezochte websites en groeien daardoor sneller. Leer denken als een journalist en verbeter zo de PR van je bedrijf.

Media

Start-up Riskly checkt IT-risico’s bij toeleveranciers en klanten

Bedrijven kunnen hun eigen IT-security wel op orde hebben, maar als ze hun systemen koppelen met partners uit de keten, betekent dat alsnog een risico.

Start-ups

Hoe maak je business impact met Data Science?

Verschillende fases van de ontwikkeling van een datastrategie aan de hand van een aantal basisprincipes en het ‘people, process & technology’-model.

Data

Cookies zijn nu écht dood: lang leve (1st-party) datastrategie!

Google stopt met 3rd-party cookies. Aanleiding voor een nieuw begin: anders data verzamelen en terug naar het vakmanschap van goede marketing

Marketing

Waarom één op de drie CRM-implementaties mislukt

Een goed CRM-platform kan zorgen voor groei en de klanttevredenheid borgen. Toch mislukt een groot deel van de CRM-implementaties.

HubSpot