More stories

Hoe Porsche z’n merk bouwt

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?

B2B Digital

B2B-leadgeneratie: een strategie in vijf stappen

Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.

Online marketing

Zo bereik je Generatie Z – volgens Generatie Z

De wereld, groepen en menselijk gedrag verandert heel snel. Hoe beïnvloedt dit de maatschappij en hoe kan je hier als organisatie op inspelen?

B2B Digital

Snel innoveren – voor het te laat is

Hoe genereer je meer omzet en haal je meer rendement in deze roerige tijden? En waarom wil iedereen een platform worden?

B2B Digital

Empathie in e-commerce: het geheime wapen in ‘the next normal’

Het geheime wapen in conversational commerce – conversaties met klanten o.b.v. kunstmatige intelligentie en spraakherkenning – is empathie.

B2B Digital

Negen tips voor een succesvol verkoopgesprek

Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.

B2B Digital

Hoe merken groeien: wekelijks 5000+ unieke creatives als brandstof

Hoe zorg je ervoor dat creatie zowel impactvol als schaalbaar is en welke tooling kun je hiervoor gebruiken?

B2B Digital

De kern van succesvolle bedrijven is een goede klantervaring

Om te zorgen dat klanten bij jou shoppen én terugkeren, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.

B2B Digital

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends in werk en communicatie

Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?

Coronacrisis

De toekomst van werk: geen wedstrijd maar samenwerking met machines

De manier waarop we werken verandert snel, onder invloed van opkomende technologieën als AI. Hoe kunnen we daar het beste mee omgaan?

Artificial Intelligence

Drie effectieve video-formats

Met video beantwoord je snel en aansprekend de belangrijkste basisvragen van potentiële klanten. Een bespreking van de drie effectiefste video-formats.

Video

Leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle

Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van de customer lifetime cycle toe.

Marketing automation

Snelle groei: pas op voor het boomerang-effect

Scale-ups zijn vooral bezig met groeien en vergeten daarbij om alle klantdata aan elkaar te koppelen. Bij Mollie hebben ze dat probleem inmiddels opgelost.

HubSpot

Waar komen mijn kwalitatieve leads vandaan? Koppelen van CRM of backend met Google Analytics

Om een beter beeld te krijgen waar de beste leads precies vandaan komen, kan het goed zijn je CRM of backend te koppelen met Google Analytics.

Online marketing

‘Streep door privacy shield maakt tijd rijp om te kiezen voor Europese alternatieven’

Door de de ongeldigverklaring van het EU-VS privacyshield moeten bedrijven volgens IT-jurist Arnoud Engelfriet op zoek naar Europese software-alternatieven.

Cloud