Hyperautomation: een introductie (1/5)
RPA, AI, Machine learning, Chatbots, etc. Samengevat: hyperautomation. Wat betekent het en wat kun je ermee? Een introductie.
RPA, AI, Machine learning, Chatbots, etc. Samengevat: hyperautomation. Wat betekent het en wat kun je ermee? Een introductie.
De Zweedse maker van zelfrijdende elektrische vrachtwagens Eindride heeft 110 miljoen dollar venture capital opgehaald om de uitrol van zijn plartform te versnellen.
De digitale expediteur Zencargo heeft 35 miljoen euro aan Serie B-financiering opgehaald. Met dat geld wordt een kantoor in Nederland geopend waardoor Nederland zal fungeren als gateway voor het Verenigd Koninkrijk en de rest van Europa.
Een interview met Madelon Fortuin, directeur van NRC Media, over de naderende cookieless world en de gevolgen van het verdwijnen van de third-party cookie.
RSA’s vervangen ETA’s als Google’s standaard advertentieformaat. Hiermee dwingt Google campagne-automatisering nog meer af. Wat zijn de voor- en nadelen?
Reynder Bruyns, Strategy Director bij dentsu over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen. Deel 2 uit een interview-reeks over dit onderwerp.
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?
Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.
De wereld, groepen en menselijk gedrag verandert heel snel. Hoe beïnvloedt dit de maatschappij en hoe kan je hier als organisatie op inspelen?
Hoe genereer je meer omzet en haal je meer rendement in deze roerige tijden? En waarom wil iedereen een platform worden?
Het geheime wapen in conversational commerce – conversaties met klanten o.b.v. kunstmatige intelligentie en spraakherkenning – is empathie.
Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.
Hoe zorg je ervoor dat creatie zowel impactvol als schaalbaar is en welke tooling kun je hiervoor gebruiken?
Om te zorgen dat klanten bij jou shoppen én terugkeren, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.
Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?