More stories

Hyperautomation: een introductie (1/5)

RPA, AI, Machine learning, Chatbots, etc. Samengevat: hyperautomation. Wat betekent het en wat kun je ermee? Een introductie.

Digital Transformation
Premium

110 miljoen dollar voor Zweedse robotrucks Einride

De Zweedse maker van zelfrijdende elektrische vrachtwagens Eindride heeft 110 miljoen dollar venture capital opgehaald om de uitrol van zijn plartform te versnellen.

B2B Digital
Premium

Digitale expediteur Zencargo opent kantoor in Nederland

De digitale expediteur Zencargo heeft 35 miljoen euro aan Serie B-financiering opgehaald. Met dat geld wordt een kantoor in Nederland geopend waardoor Nederland zal fungeren als gateway voor het Verenigd Koninkrijk en de rest van Europa.

Logistics

Madelon Fortuin: ‘Cookies passen niet bij de merkbelofte van NRC’

Een interview met Madelon Fortuin, directeur van NRC Media, over de naderende cookieless world en de gevolgen van het verdwijnen van de third-party cookie.

Online marketing

Google’s Responsive Search Ads nu standaard advertentietype: de voor- en nadelen

RSA’s vervangen ETA’s als Google’s standaard advertentieformaat. Hiermee dwingt Google campagne-automatisering nog meer af. Wat zijn de voor- en nadelen?

Online marketing

Reynder Bruyns (dentsu): ‘Geef meer aandacht aan de daadwerkelijke impact van je communicatie.’

Reynder Bruyns, Strategy Director bij dentsu over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen. Deel 2 uit een interview-reeks over dit onderwerp. 

Privacy

Hoe Porsche z’n merk bouwt

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor Porsche de komende jaren nu elektrisch rijden opkomt en er steeds meer modellen op de markt komen?

B2B Digital

B2B-leadgeneratie: een strategie in vijf stappen

Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.

Online marketing

Zo bereik je Generatie Z – volgens Generatie Z

De wereld, groepen en menselijk gedrag verandert heel snel. Hoe beïnvloedt dit de maatschappij en hoe kan je hier als organisatie op inspelen?

B2B Digital

Snel innoveren – voor het te laat is

Hoe genereer je meer omzet en haal je meer rendement in deze roerige tijden? En waarom wil iedereen een platform worden?

B2B Digital

Empathie in e-commerce: het geheime wapen in ‘the next normal’

Het geheime wapen in conversational commerce – conversaties met klanten o.b.v. kunstmatige intelligentie en spraakherkenning – is empathie.

B2B Digital

Negen tips voor een succesvol verkoopgesprek

Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.

B2B Digital

Hoe merken groeien: wekelijks 5000+ unieke creatives als brandstof

Hoe zorg je ervoor dat creatie zowel impactvol als schaalbaar is en welke tooling kun je hiervoor gebruiken?

B2B Digital

De kern van succesvolle bedrijven is een goede klantervaring

Om te zorgen dat klanten bij jou shoppen én terugkeren, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.

B2B Digital

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends in werk en communicatie

Wat zien we – na een jaar van lockdowns en social distancing – verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?

Coronacrisis