More stories

Wisseling van directie bij GX Software

GX Software heeft in de persoon van Willem Rossieau een nieuwe algemeen directeur. Hij wordt bijgestaan door de nieuwe operationeel directeur John Joosten. De oude directie gaat met een verzelfstandigd GX-product de Amerikaanse markt op.

CMS

‘We hebben maandelijks 280 miljoen views op YouTube’

Een paar jonge Nederlanders in Berlijn richtten een bedrijf op dat nu een half miljoen video’s exploiteert. De 1300 producenten voor wie Divimove werkt, genereren met hun werk maandelijks 280 miljoen views op YouTube.

CMS

Layar zoekt toepassingen Google Glass

Technologiebedrijf Layar neemt een voor de hand liggende stap en gaat op zoek naar toepassingen voor Google Glass. Printuitgevers kunnen in de toekomst hun titels interactief tot leven brengen op internetbrillen.

CMS

Wat je moet weten over managed WordPress hosting

Inmiddels draait 20 procent van alle sites wereldwijd op WordPress als content management system. Daaronder zijn steeds meer grote bedrijven, in Nederland bijvoorbeeld Sanoma, Emesa, Albelli en Emerce. Wat moet je weten over WordPress hosting?

CMS

Mobiele content in 2014: vier tips

Welke content is nou eigenlijk geschikt voor smartphones en tablets? Het antwoord op deze vraag wordt met de dag belangrijker, want het mobiel internetgebruik groeit onstuimig. Dit artikel helpt je op weg. En dat is misschien niet de weg die je zelf had bedacht.

CMS

Sitecore koopt e-commercespecialist

Technologiebedrijf Sitecore neemt commerceserver.net over van eigenaar SMITH, voorheen Ascentium.

CMS

Nieuwe investering voor Silk

De Amsterdamse startup Silk haalt 1,6 miljoen dollar nieuw groeigeld op bij investeerder New Enterprise Associates (NEA).

CMS

Qelp: ‘Zuid-Amerika is onze tweede thuismarkt’

Het Nederlandse Qelp gaat Carlos Slim in Zuid-Amerika komende jaren vele miljoenen euro’s besparen. Het bedrijf is er sinds een jaar actief, werkt in vrijwel alle landen en beschouwt Latijns-Amerika nu al als zijn tweede thuismarkt.

CMS

Responsive en progressive; zo maakt de voorhoede websites

Responsive Web Design is in de meeste gevallen een prima oplossing om je website geschikt te maken voor alle apparaten. Maar er kleven ook nadelen aan. Adaptive+Responsive Web Design lost dit op. Zo maak je de perfecte website. Lees dit artikel als je graag bij de voorhoede hoort.

CMS

Het beheren van content hoeft geen hel te zijn

Een goed content managementsysteem (CMS) is cruciaal voor bedrijven om via alle online kanalen een overtuigende klantervaring te kunnen bieden. Door een goede multichannelstrategie zijn bedrijven in staat om een consistente en optimale gebruikerservaring te leveren via alle digitale touchpoints zoals tablets, smartphones en socialmediaplatformen.

CMS

De Duurzame Website: zo gaat je site eindeloos mee

Heel veel websites worden gebouwd en vervolgens verwaarloosd. Tot men na een jaar of 2-3 het niet meer kan aanzien. Dan is ineens niets meer goed aan de site en moet er een hele nieuwe komen. In dit artikel wordt beschreven hoe je deze verspilling kunt voorkomen: De Duurzame Website.

CMS

Laat het CMS voor je werken

Contentmanagementsystemen richten zich nog te vaak op de desktopgebruiker, terwijl de doelgroep steeds vaker mobiel is. De opmars van smartphones en tablets vereist dat bedrijven nadenken over hun mobiele strategie. En de rol van het CMS.

CMS

Intellectual property is passé

Content creëert pas waarde als het buiten de grenzen van je bedrijf de juiste toepassing vindt. Door het verschuiven van activiteiten naar het online kanaal is het noodzakelijk om nieuwe businessmogelijkheden te omarmen die je omzet op peil houden en tegelijkertijd je concurrentiepositie verstevigen.

CMS

Profiteer van geïntegreerde communicatie

De enorme toename van direct message kanalen is een kans om de veeleisende consument steeds beter te bedienen. Maar alleen marketeers die er in slagen om over te schakelen naar Customer Focused Integrated Messaging (CFIM), zullen daar maximaal van profiteren.

CMS

Meerwaarde CMS met meaning-based technology

De hoeveelheid elektronische informatie die dagelijks wordt gecreëerd en verwerkt door organisaties is enorm. Zo is in 2010 1200 exabyte aan data gecreëerd, ongeveer even veel als het aantal zandkorrels op aarde. Hoe is die enorme hoeveelheid data effectief te beheren en te begrijpen?

CMS