Hogere conversie door de perfectie van imperfect zijn
Niemand is perfect. Dat is de essentie van het pratfall-effect. Kleine imperfecties vergroten onze aantrekkingskracht en zorgen voor geloofwaardigheid.
Niemand is perfect. Dat is de essentie van het pratfall-effect. Kleine imperfecties vergroten onze aantrekkingskracht en zorgen voor geloofwaardigheid.
Afgelopen jaar heeft NS Stations en Rijksvastgoedbedrijf het Paris Proof Commitment van Dutch Green Building Council (DGBC) ondertekend. Dit gebeurde op het podium tijdens het Paris Proof Congres 2023 in Den Haag. Zij voegden zich bij de grote groep marktpartijen uit de bouw- en vastgoedsector die zich committeren aan de doelstelling om het energiegebruik in de gebouwde omgeving met twee derde te verlagen. En daarmee ook de daarbij horende CO₂-emissies terug te brengen. Aan het proces ging een uitgebreide datastudie vooraf die je niet zo snel van het spoorwegenbedrijf zou verwachten.
Veel kleine ingrepen aan de betaalpagina van webwinkels kunnen tot grote verbeteringen in de conversie resulteren. Martijn van Tongeren van Plug&Pay vertelt op Emerce TV hoe.
De eerste sprekers van Conversion & Analytics zijn bekend. Kom op 18 april 2024 naar Amsterdam en voeg je bij ruim driehonderd conversie- en analytics specialisten.
Experimenteren en CRO zijn hot topics binnen corporates en het groot MKB. Door middel van data besluiten onderbouwen levert veel […]
In deze video vertelt Maurice Beerthuyzen welke stappen je moet nemen om CRO harder te laten groeien binnen je organisatie.
Minder uitgeven aan reclame en toch betere conversies realiseren. Daar komen steeds meer bedrijven noodgedwongen achter, meestal tot hun genoegen.
Videoland is de afgelopen jaren gegroeid naar meer dan 1,2 miljoen abonnees. In deze jaren is RTL Nederland steeds meer digitaal en data- en klantgedreven geworden. De experimenteercultuur die ze in die jaren hebben opgebouwd heeft flink bijgedragen aan deze groei.
Booking.com voert dagelijks meer dan 800 experimenten gelijktijdig uit met zijn apps. De reactiesnelheid is zelfs bewust vertraagd om te zien wat de tolerantiegrens is. Dat vertelt Jorden Lentze van Booking in de videocollectie Conversion & Analyics.
AI gaat ook voor DPG Media grote veranderingen teweegbrengen in de manier waarop we werken. In plaats van te leunen op domeinexpertise, zullen we steeds meer gaan vertrouwen op voorspellingen door machines. Maar mensen zullen nodig blijven om te beoordelen of dingen in lijn liggen met de bedrijfsdoelstellingen en waarden, zegt Joshua Kreuger van DPG Media in de videocollectie Analytics & Conversion.
Spot je kansen in conversion. Optimaliseer online transacties. Supercharge je resultaat. Krijg de tools, technieken en strategieën die je nodig hebt om groei te versnellen via het digitale kanaal.
Drukwerkdeal.nl maakte in de coronaperiode een fundamentele verandering door in hoe het zijn site beheert. Het designproces ging van functionaliteiten bouwen naar hypotheses toetsen via A/B-testen.
Hoe zorg je voor een cultuurswitch in je organisatie als het gaat over optimalisatie van je platform? Van best practice naar eigen practice: Foodservice groothandel Sligro heeft in één jaar tijd haar experimentele cultuur aangewakkerd. AB testen is intussen een breed gedragen begrip bij de groothandel en CRO is op de kaart gezet. Kim Beniers vertelt er meer over aan Glen Schrijver in de videocollectie Digital Wholesale.
PostNL, TomTom en DELTA Fiber gaan bij DDMA Experimentation Heroes 2023 (voorheen Dutch CRO Awards) met de winst naar huis in respectievelijk de categorieën Conversie, Experimentation Culture en Omnichannel. Thuiswinkel.org sleepte de Lindeboom Hero Award in de wacht, als case met de meeste potentie.
Wat begon als een intern projectje om generatieve AI uit te proberen, groeide binnen een jaar uit tot een volwassen tool. Marketingbureau Yellowgrape splitst Brainvine af. “Een apart bedrijf, met eigen mensen en eigen verantwoordelijkheden.”