Hoe je de volgende stap in personalisatie zet: aandacht voor de klantintentie
Bij personalisatie draait het vooral ook om wat de intentie van de klant is. Denk dus niet alleen aan wie je klanten zijn, maar vooral ook wat ze zoeken.
In dit Topic alles over het verbeteren van sales, downloads en andere acties online. Best practises, cases en how to, hier vind je informatie voor het verbeteren van conversie. Heb je kennis te delen? Experts op hun vakgebied kunnen publiceren in dit Topic. Bijdragen? Mail dan naar Arjan Kors: experts@emerce.nl.
Bij personalisatie draait het vooral ook om wat de intentie van de klant is. Denk dus niet alleen aan wie je klanten zijn, maar vooral ook wat ze zoeken.
De zorgverzekeringsmarkt: competitief en een korte overstapperiode. Dat vraagt veel van een marketingcampagne: lees hier over die van ZorgKiezer in 2020.
De DDMA Dutch CRO Awards 2021 zijn gewonnen door John Beerens, bol.com, Pearle en RTL Nederland. Transavia wist de publieksprijs in de wacht te slepen.
Alleen met de juiste UX-onderzoeksstrategie komt het perspectief van de klant op tafel en worden aannames van interne stakeholders uitgedaagd.
Hoe Vitaminstore hun klantenbestand verdubbelde in 12 maanden tijd en de conversies met 38% wist te verhogen – tijdens de coronapandemie.
Onder invloed van digitalisering worden B2B-relaties vluchtiger. Voor B2B-marketeers die technologie omarmen is er een wereld te winnen in de buyer journey.
Na het einde van de cookies worden first-party en zero-party data belangrijk. Het gebruik betekent wel dat merken hun huidige strategie moeten aanpassen.
Het kabinet overweegt een verbod op het plaatsen of laten plaatsen van neprecensies op internet, meldt het AD donderdag. Consumenten moeten zo beter beschermd worden bij online aankopen of het boeken van een hotelkamer.
Welke conversie-boosters zijn onmisbaar voor succes met je webshop? En hoe pas je die boosters zelf het beste toe?
Essenza Home, POPfurniture, John Beerens, VodafoneZiggo, Staatsloterij, ANWB, bol.com, Pearle, Harman (JBL), RTL Nederland, Transavia en Nespresso zijn genomineerd voor de DDMA Dutch CRO Awards 2021.
Tekst is met 28% de belangrijkste factor voor conversie. Ontdek hoe je met minder woorden, meer impact kan maken.
Online betalen blijft een hobbel, zeker in vergelijking met betalen in de winkel. Snelle en gemakkelijke betaling online verdient daarom speciale aandacht.
Het einde van third-party cookies. Veel wordt nu ingezet op first-party data. Daarbij is schaalgrootte een punt. Overweeg daarom allianties en samenwerking.
Najaar, shoppingseizoen. Wacht niet en begin nu met voorbereiden. In de eerste plaats: oriënteer je op je doelgroep en denk na over de klantreis.
Er is een belangrijk ingrediënt dat juist bij e-mail marketing vaak over het hoofd wordt gezien. User generated content leidt tot stijging van de doorklikratio.