More stories

Hoe maak je digitale oplossingen die de kostbare tijd van mensen waard zijn? 

Alles moet makkelijker en sneller, zodat we onze tijd beter kunnen besteden. Maar we vergeten soms wat echt belangrijk is. Iedereen wil een cool product maken, een product waar iedereen van houdt en niemand vanaf kan blijven. Maar staan we wel genoeg stil bij de tijd die deze producten van mensen vragen? Hoe zorg je dat jouw product de kostbare tijd van mensen waard is? 

Digital Design

Interactieve installaties als brand experience: wat doen ze voor je merk?

Experiental, interactieve installaties vormen een groeiend specialisme binnen digital design. Merken en retailers willen er offline relevant mee blijven en onvergetelijke merkbelevingen mee creëren. Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van dit soort installaties en zijn ze wel effectief? We vroegen het aan Dutch Designbureaus MediaMonks, Resn, CLEVER°FRANKE en Circus Family.

Digital Design

Ook de schoonheid wordt geautomatiseerd

In de esthetica, het vak binnen de filosofie waarin het over schoonheid gaat, geldt de wetmatigheid dat schoonheid ontstaat zodra we iets zien of horen wat onze kijk op het normale verandert. We laten ons graag betoveren.  

Creative
Premium

Creatieven DDB beginnen nieuw bureau

De van DDB Unlimited afkomstige Ed van Bennekom, Jasper Diks en Joris Kuijpers beginnen een nieuw creatief bureau: The Family Amsterdam. Het bureau zal zakelijk geleid worden door Linda de Graaff, eveneens afkomstig van DDB.

Digital Agencies
Premium

Serviceplan Group breidt activiteiten in Nederland uit

Serviceplan Group, naar eigen zeggen de grootste onafhankelijke bureaugroep in Europa, breidt haar diensten in Nederland uit. Met Mediaplus Nederland verenigt Serviceplan Group alle merk-, communicatie- en mediadiensten onder één dak in Amsterdam.

Digital Agencies

Jons Janssens, Ace & tate: ‘Geslaagde experimenten moet je goed in de business integreren’

Opticienketen Ace & Tate bestaat vijf jaar, en dat betekent dat het bedrijf in een nieuwe fase terecht komt. Maar hoe hou je de innovatiesnelheid uit de begindagen vast? “Experimenteren en falen moet in je business zitten.” 

Start-ups

Candid Group koopt creatief bureau XXS Amsterdam

Het onafhankelijke Nederlandse bureaunetwerk Candid Group neemt bureau XXS Amsterdam over om zijn creatieve capaciteit op te schroeven.

Venture

Deepfake Beckham spreekt negen talen

Deepfake-technologie heeft in de strijd tegen nepnieuws een negatief imago gekregen. Nu is er David Beckham die zich dankzij deepfake in negen talen uitspreekt tegen malaria. 

Campagnes
Premium

Deze veertien cases leverden een zilveren Dutch Interactive Award op

Maar liefst veertien bedrijven hebben een zilveren Dutch Interactive Award in de wacht gesleept. Het werk van deze bureaus is door de jury’s als zeer goed aangemerkt. Een overzicht van de cases van We Are Blossom, Burst, Triggerfish!, PauwR, Fabrique, Grrr, One Shoe, Greenhouse, Connect Holland, Elastique, Resoluut, Snakware, Adwise, Soda Studio.

Creative
Premium

Nederlands beste werk in de categorieën Activation, Brand en Campaign

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Activation, Brand en Campaign.

Creative
Premium

DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Communities, Content en Service

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Communities, Content en Service.

Creative
Premium

DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Corporate en Digitale transformatie

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Corporate en Digitale transformatie.

Creative

DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Nieuwe interfaces, Disrupter en Tools

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Nieuwe interfaces, Disrupter en Tools.

Creative

DIA: Nederlands beste werk in de categorieën Data, B2B Commerce en E-commerce

Met de uitreiking van de Dutch Interactive Awards kent Nederland veertien nieuwe cases met de gouden status. Digitaal werk dat door de jury’s is aangemerkt als het allerbeste werk van Nederlandse bureaus. Een overzicht van de award winning inzendingen in de categorieën Data, B2B Commerce en E-commerce.

Creative
Premium

Handpicked agencies neemt belang in Weekend

Creatief bureau Weekend fuseert met collega Departure en diens moederbedrijf verwerft een minderheidsbelang in Weekend.

Digital Agencies