Weer Duitse overname door Accenture Interactive
Accenture Interactive koopt het creatieve bureau Kolle Rebbe uit Hamburg en vergroot zijn digitale expertise op de oostelijke markt daarmee binnen twee jaar tijd met zo’n duizend man.
Accenture Interactive koopt het creatieve bureau Kolle Rebbe uit Hamburg en vergroot zijn digitale expertise op de oostelijke markt daarmee binnen twee jaar tijd met zo’n duizend man.
Op het jaarlijkse feestje voor marketingpartners van Google won Maxlead gisteren in San Francisco de hoofdprijs in de categorie Decision.
Koepelorganisatie Dutch Digital Agencies (DDA) stelt twee nieuwe bestuursleden aan in de personen van Jasper Verbunt van Redkiwi en Zakaria Amlal van Gracious.
Bas de Goeje is de nieuwe CEO van het Hilversumse onlinemarketingbureau Smart Internet Media. Hij neemt de taken van oprichter en eigenaar Robin Freyer over. Met deze stap wil het bureau de gestage groei in goede banen leiden.
Verzekeraar FBTO heeft Dept gekozen als nieuwe digitale partner. Samen willen ze de digitale strategie verder uitbouwen.
Digitaal bureau Isobar creëert met de aanstelling van Sytsma als hoofd Design een nieuwe positie in de Europees leiding. Het bedrijf wil zijn reputatie op het gebied van design internationaal versterken.
Merkle, het label van Dentsu Aegis waar ook Oxyma onder valt, koopt Namics om zijn positie in Duitsland en Zwitserland te verstevigen.
Het Amsterdamse mobile-first digital bureau Mobile Strategy wordt omgedoopt tot TBWA\MOBILE om klanten wereldwijd te dienen. Het moet een expertisecentrum worden voor mobiele marketing en technologie.
Hij werkte als co-CEO van DDB & Tribal, nu is hij voorzitter van Dutch Digital Agencies (DDA). Wat is zijn visie over de ontwikkelingen in de reclamewereld? En waar wil hij zich als voorzitter van de branchevereniging en kennisplatform DDA de komende tijd vooral op richten? We spraken met Ivo Roefs.
Het Europese internetbureau Valtech blaast de beursgang, die voor vandaag gepland stond, op het laatste moment af. De reden is dat Amerikaanse aandelenmarkt momenteel te veel fluctuaties laat zien.
Het premium label LARGO van de Roompot Groep heeft een vernieuwingsslag achter de rug. De online positionering is aangescherpt.
Mathijs Visser van Happy Leads verlaat de Happy-bedrijvengroep als CCO
Het Europese internetbureau Valtech gaat donderdag naar de beurs in New York. Dat moet ongeveer honderd miljoen dollar opleveren. Een deel van het geld wordt gebruikt voor een Amerikaanse overname die in de pen zit.
Dentsu Aegis Network wordt wereldwijd de officiele mediapartner van chipmaker Intel. Vorig jaar gaf het bedrijf 1,4 miljard aan marketing uit.
De Nederlandse vereniging van makelaars en taxateurs in onroerende goederen (NVM) heeft Uselab als nieuwe digitale partner geselecteerd. Uselab gaat de online presentatie en dienstverlening ondersteunen en verbeteren, van websites tot online campagnes.
Uselab helpt de NVM om haar verenigingsleden een betere online dienstverlening te bieden. Ook wordt gesleuteld aan de positionering van het merk NVM.
Naast het vernieuwen van de website staan er verschillende campagnes op het programma waarbij in aanvulling op reclamespotjes op radio en televisie internet een belangrijker kanaal wordt.