Guapa E-commerce: ‘We verdubbelen in 2018’
Guapa, een bouwer van e-commerceplatformen uit Leek, streeft ernaar om de omzet dit jaar te verdubbelen naar drie miljoen euro.
Guapa, een bouwer van e-commerceplatformen uit Leek, streeft ernaar om de omzet dit jaar te verdubbelen naar drie miljoen euro.
Internetbureau Snakeware groeide in omzet met 25 procent tot 2,5 miljoen euro in het jaar 2017. De leiding spreekt over een goed gevulde orderportefeuille voor 2018.
De product owner speelt een bepalende rol in het succes van agile productontwikkeling. Met name de manier waarop hij of zij stakeholders betrekt bij de ontwikkeling kan het product maken of breken. We delen graag een aantal praktijklessen vanuit een bureaucontext.
Digitale bureaus krijgen de komende jaren een aantal nieuwe uitdagingen in hun schoot geworpen. Dat beeld schetst Adjan Kodde, voorzitter van branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA). Ter afsluiting van het DDA’s jubileumjaar blikt Kodde terug en kijkt hij vooruit. De toenemende schaarste aan talent, het vinden van nieuwe bedrijfsmodellen en de eigen winstgevendheid gaat bureaus bezighouden.
Een jaar na de overname door PostNL voeren Yourzine en Searchresult een rebranding door. Het nieuwe bedrijf, met daarin ook Marvia en Cendris, gaat vanaf nu door het leven als Adeptiv.
Het Rotterdamse internetbureau FRMWRK bouwde, met het oog op de kerstperiode, afgelopen weekend tijdens een hackathon een bewustwordingscampagne rondom eenzame ouderen.
De internetbureaus Colours, Mangrove en Redhotminute fuseren en vormen samen een nieuwe organisatie met een omzet van tegen de 25 miljoen euro.
Jungle Minds gaat een strategische samenwerking aan met schoenenwinkel Dungelmann.
DPDK is lid geworden van SoDa, het invite-only netwerk van honderd innovatieve digitale bureaus.
Bram Koster, hoofdredacteur en recentelijk creatieve chef van Marketingfacts, maakt de overstap naar Evolve. Hij gaat helpen bij de verdere uitbouw van het bureau.
Digital Media Agency Wannahaves heeft Danny Cortenraede aangesteld als managing director en partner. Hij moet ervoor zorgen dat het bureau uitgroeit tot ‘wereldspeler op het gebied van social content creatie en influencer marketing’.
Bureau Qban is door New York Pizza gevraagd een offline campagne te vertalen naar een online omgeving. De creatieven gebruiken locatiegebaseerde reclame en digital out of home.
Reclametechnologiebedrijf Adlantic uit Utrecht blijkt 19 oktober failliet te zijn verklaard. Directeur Philippe van Ooteghem had dat in september al in een mail aan klanten aangekondigd.
Verzekeraar Vivat lanceert onder de naam nowGo een nieuw digitaal label voor auto-, inboedel- en reisverzekering.
Telecomwinkel Mobiel.nl vraagt The Odd Shop om te helpen zijn merkpositionering te verstevigen.