Arnold Struik naar Artefact voor bouw consultingtak
Het Europees werkende marketingbureau Artefact stelt Arnold Struik aan om in de Benelux de consultingtak op te tuigen in deze te gaan leiden.
Het Europees werkende marketingbureau Artefact stelt Arnold Struik aan om in de Benelux de consultingtak op te tuigen in deze te gaan leiden.
Alewijn Dekker wordt de co-managing director van creatief digitaal bureau Code D’Azur uit Amsterdam.
Ooit waarschuwde hij al dat Nederlandse creativiteit – ‘Als je niet op past’ – aanvoelt als een grap van het niveau André van Duin. Volgens Mervyn ten Dam (oprichter van het creatieve bureau ACHTUNG! Mcgarrybowen) zijn goede ideeën universeel en liever niet te Nederlands.
Jacco ter Schegget wordt met ingang van 1 maart 2019 CEO voor de activiteiten van de reclamegroep Publicis in België en Nederland. Ter Schegget, nu nog CEO van JWT voor Zuidoost-Azië, zal zijn nieuwe functie vanuit Amsterdam uitoefenen en rapporteren aan Jarek Ziebinski, Chief Executive Officer, Northern & Central Europe.
De Utrechtse woningcorporatie qlinker is gestart met de ontwikkeling van een nieuw online platform. Daarmee wil de verhuurder uitgroeien tot een volledig digitale corporatie. Samen met digital agency One Shoe zet het daarvoor de eerste stappen.
Daan Sip en Niels Verhoeven lanceren hun nieuwe bedrijf SocialReblz. Hun vorige bedrijf verkochten ze eind vorig jaar aan Talpa Network. Met hun nieuwe start-up willen zij influencermarketing professionaliseren.
Dimi Albers is benoemd tot CEO van het digitaal bureau Dept. Met zijn aanstelling wordt het bureaunetwerk tevens uitgebreid met 3creative uit Manchester.
Greenhouse Group voegt per 1 februari alle merken van zijn bureaus samen tot één nieuw label: Greenhouse.
Op 27 juni worden voor de negende keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia19). De deur staat nu open om te nomineren.
Dept gaat aan de slag voor Holland & Barrett, de keten van gezondheidswinkels. De retailer neemt het bureau in de arm voor de e-commerce en achterliggende digitale transformatie.
Een verrassing op de Duitse markt voor internetbureaus. Een van de grootste marktpartijen, PIA, koopt de bijna net zo grote branchgenoot UDG. NA de fusie zijn de twee marktleider met een gezamenlijke omzet van ruim honderd miljoen euro.
Marc-Paul Brandt wordt de nieuwe CEO van Valtech Nederland. Daarmee neemt hij de positie over van Arnoud Martens, die Group Director Europe wordt.
Start-ups worden niet altijd op een eenzame zolderkamer geboren. Boekhoudtool Tellow is een heuse corporate start-up en is uitgegroeid tot een volwassen product en zelfstandig bedrijf. Wat startte als een innovatie binnen Rabobanks Moonshot-programma, is een onderneming geworden met een zeer scherpe doelstelling. Hoe heeft een experiment zich zo kunnen ontwikkelen?
Het internationaal werkende strategie- en designbureau Skyne uit Dubai opent een filiaal in Nederland. Dat komt onder leiding van Rinske Willemsen.
Het juiste team vinden voor een project kan een uitdaging zijn. Er zijn dan ook een aantal dingen waaraan u moet denken bij het vinden van de juiste mensen om geweldige technologische producten te maken. In de loop der jaren ben ik verantwoordelijk geweest voor het leiden van talloze teams in verschillende technische builds. In die tijd heb ik ontdekt dat er tenminste 7 factoren zijn waarmee u rekening moet houden bij het kiezen van projectteamleden.