JWT fuseert met het digitale netwerk Wunderman
Reclamegroep WPP fuseert JWT met het digitale netwerk Wunderman. JWT is een van de bekendste en oudste advertentiebureaus, en dateert zelfs al van 1864.
Reclamegroep WPP fuseert JWT met het digitale netwerk Wunderman. JWT is een van de bekendste en oudste advertentiebureaus, en dateert zelfs al van 1864.
Emakina Nederland gaat de corporate website van de organisatie achter de World Press Photo in het nieuw steken.
Nico Maessen van Oogst is de nieuwe CCO van Merkle Nederland, het bedrijf waar Oxyma en zijn labels vorig jaar in opgingen.
Op dinsdag 27 november 2018 vindt de zevende editie van Digital Dinner Amsterdam plaats. De top notch creatives van Tellart, Random Studio en teamLab uit Japan geven acte de presence. Een avond over creativiteit en tech, vol inspiratie en netwerkmogelijkheden en met dit jaar als thema: tech en wetenschap verleggen de grenzen van design.
Jeroen Verkroost, directeur Digital van OmnicomMediaGroup, verlaat het bedrijf per 1 januari 2019. Door de integratie van labels is de functie niet langer nodig.
Het geheim van een succesvol digital team is om het gezamenlijke doel scherp te hebben en dat de teamleden én hun verwachtingen op elkaar zijn afgestemd. Het blijkt niet eenvoudig om een team te laten samenwerken in het almaar veranderende digitale werkveld. Onder meer Zalando, ABN Amro, Unive en Schiphol delen hun learnings met digital teams.
Audiobrandingstudio Earforce uit Amsterdam koopt Podcast Factory, een expert op het gebied van het bedenken en maken van podcasts.
Mark van Dijk treedt toe tot de directie van Dentsu Aegis Network Nederland voor de nieuw gecreëerde rol van Chief Client Officer.
Accenture Interactive koopt het creatieve bureau Kolle Rebbe uit Hamburg en vergroot zijn digitale expertise op de oostelijke markt daarmee binnen twee jaar tijd met zo’n duizend man.
Op het jaarlijkse feestje voor marketingpartners van Google won Maxlead gisteren in San Francisco de hoofdprijs in de categorie Decision.
Koepelorganisatie Dutch Digital Agencies (DDA) stelt twee nieuwe bestuursleden aan in de personen van Jasper Verbunt van Redkiwi en Zakaria Amlal van Gracious.
Bas de Goeje is de nieuwe CEO van het Hilversumse onlinemarketingbureau Smart Internet Media. Hij neemt de taken van oprichter en eigenaar Robin Freyer over. Met deze stap wil het bureau de gestage groei in goede banen leiden.
Verzekeraar FBTO heeft Dept gekozen als nieuwe digitale partner. Samen willen ze de digitale strategie verder uitbouwen.
Digitaal bureau Isobar creëert met de aanstelling van Sytsma als hoofd Design een nieuwe positie in de Europees leiding. Het bedrijf wil zijn reputatie op het gebied van design internationaal versterken.
Merkle, het label van Dentsu Aegis waar ook Oxyma onder valt, koopt Namics om zijn positie in Duitsland en Zwitserland te verstevigen.