Reclametechnologiebedrijf Adlantic nu echt failliet
Reclametechnologiebedrijf Adlantic uit Utrecht blijkt 19 oktober failliet te zijn verklaard. Directeur Philippe van Ooteghem had dat in september al in een mail aan klanten aangekondigd.
Reclametechnologiebedrijf Adlantic uit Utrecht blijkt 19 oktober failliet te zijn verklaard. Directeur Philippe van Ooteghem had dat in september al in een mail aan klanten aangekondigd.
Verzekeraar Vivat lanceert onder de naam nowGo een nieuw digitaal label voor auto-, inboedel- en reisverzekering.
Telecomwinkel Mobiel.nl vraagt The Odd Shop om te helpen zijn merkpositionering te verstevigen.
Technologiebedrijf Elastique uit Hilversum neemt softwareontwikkelaar Aneto over. Het bedrijf groeit van dertig naar vijftig man.
De Candid Group in Amsterdam, met bureaus als Head to Head en Stroom, heeft een nieuwe directie aangesteld. Die moet de voorsprong in innovatie en data-technologie verder uitbouwen, aldus het bedrijf.
WPP is het advertentiebedrijf met de meeste acquisities, volgens COMvergence. Het reclamebedrijf nam achttien bureaus over in de eerste negen maanden van het jaar.
Cognizant wil digitaal marketingbedrijf Netcentric overnemen. De Adobe Cloud-specialisten uit Zürich komen onder dezelfde tak te vallen als waar Mirabeau nu deel van uitmaakt.
Dirk van den Bosch stapt per 1 december op bij reclamegroep Publicis One. Cornelie Weller en Johan Parmentier nemen zijn taken voorlopig waar.
Cognizant is de enige digitale dienstverlener in de nieuwe Fortune Future 50, een lijst met bedrijven die waarschijnlijk een groei-explosie gaan meemaken.
David Hegarty gaat de activiteiten van het Britse Building Blocks in de Verenigde Staten leiden. Building Blocks is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van digitale bureaus.
Michael Maaskamp is aangesteld als creative director bij onlinereclamebureau a friend of mine, onderdeel van Dept.
Beeld en Geluid uit Hilversum laat een nieuwe site ontwikkelen die beter past bij de moderne tijd, want deze moet wel goed bruikbaar zijn op mobiele apparaten.
De werelden van creatieven en data-experts liggen vrij ver uit elkaar. Maar inmiddels hebben de twee specialismen elkaar nodig. Dat vertellen collega’s Boris Nihom (Partner en Strategy Director bij Achtung! Mcgarrybowen & Studio Kraftwerk) en Birgit Boing (Data Strategy DNA) – beiden onderdeel van Dentsu Aegis Network.
N=5 is de grote winnaar geworden van de zevende jaarlijkse Lovie Awards. Het Amsterdamse bureau sleepte twee gouden, vier zilveren, twee bronzen en vier People’s Lovie Awards, plus nog eens drie nominaties binnen met de inzendingen Evert_45, The Good Life Agency, Helping Heart en SpeechService.
Stel, je hoort bij die 10 procent van de startups die het wel maken. Voor je het weet ben je een scale-up met dertig, veertig man personeel en veel ervaringen rijker. Grote kans dat het oorspronkelijke businessidee niet meer past als een jas. Wat doe je dan?