Fabrique zet nieuwe koers in
Designbureau Fabrique zet een nieuwe, aangescherpte positionering in de markt. Naast het designwerk in het digitale domein wil het ook zijn expertise in het fysieke domein, industrieel ontwerp, beter naar voren brengen.
Designbureau Fabrique zet een nieuwe, aangescherpte positionering in de markt. Naast het designwerk in het digitale domein wil het ook zijn expertise in het fysieke domein, industrieel ontwerp, beter naar voren brengen.
Digital agency eFocus neemt afscheid van zijn naam en neemt die van de nieuwe eigenaar aan: Valtech. De naamsverandering vindt vandaag plaats.
Marketingbureau Lukkien heeft sinds enkele dagen een vestiging aan de Herengracht in Amsterdam.
Met de verkoop van Yourzine en Searchresult verandert ook de rol van hun aanstaand voormalig moederbedrijf Digital United. Operationeel directeur Paul Hinze: “We zijn geen actief bureau meer, maar nemen de rol van faciliterende holding aan en streven via onze andere labels naar verdubbeling in de komende vier jaar.”
Arthur Clement van Tiny Riot Fremantle Media treedt toe tot de raad van advies van digitale productiebureau Burst uit Rotterdam.
De Duitse e-commercespecialist BE EXCELLENT is het nieuwe zusterbedrijf binnen de rap uitdijende bedrijvengroep Dept.
De adverteerders in de Association of National Advertisers, samen goed voor 250 miljard reclamebudget, eisen dat Facebook zijn statistiekmetingen verbetert.
Digital agency Mirabeau opent per 1 oktober de deuren van zijn eerste Europese kantoor buiten Nederland: in Parijs, de thuisstad van grote klant Air France.
Creatief bureau WE ARE Pi uit Amsterdam stelt de voormalig VICE Media Global Executive Producer aan, Ravi Amaratunga, en digitaal strateeg JaKenna Gilbert.
Emakina Group koopt CRM-bedrijf k.section en richt daarmee een apart CRM Competence Center in.
Meerdere Nederlandse bureaus behoren dit jaar tot de prijswinnaars van de Lovie Awards. De Nederlandse fabrikant van duurzame smartphones Fairphone werd onderscheiden als ‘emerging entrepreneurs’.
Creatief productiebureau MediaMonks heeft voormalig general manager van AKQA Kris Smith aangesteld eindverantwoordelijke voor de Europese activiteiten.
Wat hebben de toekomst van de gehaktbal, interactieve installaties en satelliettechnologie met elkaar gemeen? Het is een greep uit de vijf verschillende ‘Side Projects’, inspirerende projecten waarover creatieven op 6 oktober vertellen, tijdens Digital Dinner Amsterdam.
De technologie geeft marketeers al lang de mogelijkheid om transparantie, inzicht en controle te krijgen over hun marketing- en mediabudgetten. Toch is dit nog maar mondjesmaat het geval bij veel bedrijven.
Creatief ontwerpbureau Clever°Franke opent kantoor in de VS, in de kantoren van incubator 1871 in Chicago.