AI en techniek in de schijnwerpers tijdens de achtste editie van de Dutch Media Week
Tijdens de Dutch Media Week (2 tot en met 8 oktober) gaat het over media in al hun vormen en ontwikkelingen: AI, ChatGPT, gaming, VR, e-sports en meer.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Tijdens de Dutch Media Week (2 tot en met 8 oktober) gaat het over media in al hun vormen en ontwikkelingen: AI, ChatGPT, gaming, VR, e-sports en meer.
Hoe krijg je mensen mee nu (digitale) transformatie continu doorgaat? Managen zonder macht gaat om ruimte creëren voor mensen en niet leunen op macht.
Composable Commerce is lastig omdat overal aparte oplossingen voor zijn. ‘Accelerators’ bieden een brug tussen een monoliet en volledig open Composable.
ChatGPT en de psychologie van teksten: ik bekijk hoe het programma je kan helpen een bepaald (positief) frame aan je geschreven content te geven.
Met nog 1500 vakgenoten waren we aanwezig bij Emerce Digital Marketing Live. Een verslag van de thema’s en presentaties die ons het meeste opvielen.
Van pandemie tot AI: de IT-systemen van online ondernemers hebben wat te verduren. Besteed daarom wat niet je core business is uit aan een specialist.
Generatieve AI en Large Language Models: onmisbare marketingtool of experiment met toekomstpotentieel? In gesprek met Lee Boonstra en Saskia Nijs.
De productiesector zit al even in de vierde industriële revolutie. Hoe kunnen AI en Machine Learning de beschikbare technologie voor fabrikanten verbeteren?
Marketing was altijd al datagestuurd en vol repetitieve processen. Juist daarom staan we aan de start van een door technologie aangedreven revolutie.
De coronapandemie gaf verandering richting een ‘digital-first’ gezondheidszorg een zet. Daarin zijn alle partijen digitaal aan één systeem verbonden.
Als strategische landenexpert voor de Verenigde Staten bij CreativeNL bezocht ik SXSW. Ik zag veel kansen en een prominente Nederlandse aanwezigheid.
Naar aanleiding van SXSW een grondige blik op de techwereld: over AI, psychedelica en ons brein en over de juichstemming en weinige kritische noten.
Essentieel bij digitale transformatie is de werkwijze: van losse projecten naar een doorlopende ontwikkeling van digitale producten. Dat doe je in stappen.
Jonge kinderen met smartphone ‘loslaten’ op het internet doen de meeste ouders liever niet. ChatLicense maakt kinderen en ouders stap voor stap wijzer.
Doorlopende gepersonaliseerde content in een steeds complexer digitaal landschap? ‘Digital-centric’ en datagedreven contentdistributie zijn de sleutel.