Channel Digital Transformation

De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.

More stories

Generatieve AI en Large Language Models: wat is het en hoe werkt het?

Om echt te begrijpen wat je met generatieve AI en Large Language Models kunt, maar ook wat de gevaren zijn, helpt het om te begrijpen hoe ze werken.

Digital Transformation
Premium

Interview: Bart Snijders over het toepassen van ChatGPT in de praktijk

ChatGPT is nu al meer dan een speeltje: denk bijvoorbeeld aan het maken van enorme hoeveelheden productbeschrijvingen. En dat is pas het begin.

Artificial Intelligence

Hoe digitale tweelingen gepersonaliseerde content makkelijker maken

Digitale tweelingen – virtuele versies van producten – maken gepersonaliseerde content makkelijker. Denk: afbeeldingen en video’s in alle mogelijke varianten.

Digital Transformation

De zes grootste valkuilen bij digitale transformatie en hoe je deze vermijdt

Slechts 30 procent van bedrijven slaagt in het doorvoeren van een digitale transformatie. Er zijn dan ook legio valkuilen. Dit zijn de zes grootste.

Digital Transformation

SLBdiensten: business transformatie met behulp van composable

SLBdiensten ging over naar een volledige nieuw systeem: dat bracht groter gebruiksgemak voor klanten en een frisse blik op de eigen bedrijfsprocessen.

Composable Commerce

Succesvolle B2B- en D2C-marketing: aandachtspunten voor de basis en de versnelling

Digitale marketing draait om de klant, business en technologie. Er zijn twee fases van digitale volwassenheid van B2B-bedrijven: de basis en de versnelling.

B2B Digital

Zeven trends in B2B e-commerce die de toekomst gaan bepalen

De grote veranderingen in B2B e-commerce gaan door: zoeken met AI, digitale zelfbediening, visualisatie, PWA’s, duurzaamheid in e-fulfilment en meer.

Digital Transformation

De ‘digital enabler’: een cruciale rol voor het marketingteam van de toekomst

Digitalisering leidt tot een herijking van de marketeer. De ‘digital enabler’ heeft grondige MarTech-kennis en maakt connecties tussen tech en business.

Digital Transformation

De Nationale Apotheek: de winst van een online omni-channel klantervaring

hoe bouw je een digitale omni-channel ervaring in een industrie waar je te maken hebt met veel regelgeving over privacy?

Digital Transformation

Nieuwe kansen voor het TV-scherm

Streamingdiensten willen blijven groeien terwijl consumenten hun grenzen bereiken. Advertentiemodellen komen terug en de smart TV brengt nieuwe kansen.

Digital Transformation
Premium

Workshop: effectiever aan de slag met Digital out of Home

Digital out of Home (DOOH) rukt steeds verder op en de mogelijkheden groeien. Zelfs Google is inmiddels aan boord. Hoe zet je het effectiever in?

Digital Transformation

Marketing in 2030: voortgedreven door technologie en verrijkt door mensen

De traditionele rolverdeling tussen sales en marketing gaat veranderen. Sommige zaken worden geautomatiseerd. Andere vragen om de persoonlijke touch.

Digital Transformation

De toekomst van content: kwaliteit blijft leidend

Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.

Digital Transformation

Case: snelle en efficiënte gegevensuitwisseling in de gezondheidszorg

Gezondheidszorg en informatisering is een lastige combinatie. DigiH toont dat het wel kan. Met DigiH+ kunnen gegevens snel en efficiënt worden gedeeld.

Digital Transformation

Bezint eer ge met een composable architectuur begint

Composable in combinatie met headless is gewild maar niet altijd de juiste keuze. Het is daarom belangrijk om eerst een positieve business case te maken. 

Composable Commerce