Datagedreven margeoptimalisatie: effectieve kortingen gebaseerd op AI-inzichten
Met behulp van kunstmatige intelligentie kun je je marges optimaliseren. Hoe zet je zulke techniek in? De PRICE-aanpak helpt je die succesvol in te voeren.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Met behulp van kunstmatige intelligentie kun je je marges optimaliseren. Hoe zet je zulke techniek in? De PRICE-aanpak helpt je die succesvol in te voeren.
Vanaf 1 juli 2023 stopt de verwerking van data in Universal Analytics. Hiermee wordt Universal Analytics uitgefaseerd. De opvolger is Google Analytics 4.
Veel organisaties hebben te maken met contracten. Hoe kun je automatiseringen of kunstmatige intelligentie inzetten om het beheer makkelijker te maken?
Waarom persoonsgegevens bewaren? Met Self-Sovereign Identity kunnen mensen online hun identiteit aantonen zonder de gegevens uit handen te geven.
Dansfestival Defqon.1 vond vanwege corona online plaats. Toch steeg het online mediabereik van Aquarius met 38 procent dankzij een online fitness-event.
Investeringsmaatschappijen beheren portfolio’s voor meerdere ondernemingen. Hoe houd je als investeerder digitaal grip op alle informatie en ontwikkelingen?
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
Mobility as a Service (MaaS) valt of staat bij gedragsverandering. Vervoersapps kunnen de verschuiving naar duurzamere en slimmere mobiliteit versnellen.
AI in de praktijk: start-up Deeploy zorgt voor correcte toepassing van AI door organisaties. Want als je het niet kunt uitleggen gaat het uiteindelijk mis.
Data kunnen zorgen voor een efficiënter warehouse én voor nauwkeurige voorspellingen over bijvoorbeeld de orderstromen. Hoe kun je al die data gebruiken?
Het mkb kent al veel uitdagingen, maar juist nu kunnen mkb-bedrijven een grote slag slaan door in te zetten op digitalisatie. Vijf tips voor snel resultaat.
Lalaland.ai gebruikt neurale netwerken om digitale mensen te creëren voor de e-commerce van modemerken. Zo kunnen ze collecties op meerdere modellen tonen.
Over de financiële administratie rijst vaak de vraag: zelf doen of uitbesteden? Het antwoord schuilt meestal in de juiste combinatie van beide.
Ook in de agrarisch sector neemt digitalisering toe. Ook mediabedrijf Agrio moest het roer omgooien. De ervaringen van Arjan Goorman, Hoofd Marketing.
Hoe groot is de dreiging van kwantumcomputers voor de Ethereum-blockchain? Wat is een oplossing? En hoe lang duurt het voordat er concreet problemen komen?