De toekomst van beauty? Beauty-tech!
De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.
SaaS-ontwikkelaars hebben te maken met heel snelle technologische ontwikkelingen. Welke keuzes brengt dat mee? Hoe zorg je voor de juiste focus en mensen?
Contactloze interacties zijn door Corona versneld. Voor Mr. Lewis hotels ontwikkelden we een volledig contactloos proces van check-in en verblijf.
Dit zijn de belangrijkste mogelijkheden en uitdagingen voor digital health nu en in in de nabije toekomst.
Wat zijn de voor- en nadelen van een digitale zorgassistent? En welke toepassingsmogelijkheden zijn er allemaal?
De witte standaardman bepaalt nog altijd hoe dingen worden vormgegeven. Het groeiende gebruik van AI maakt de noodzaak voor meer bewustwording nog groter.
De patiënt is erbij gebaat dat zorginnovaties beter worden gedeeld. Hoe zorg je dat best practices van digitale zorg zich verder verspreiden?
De inzet van medische drones in Nederland is geen toekomstmuziek meer. Wat kun je ermee en wat hebben patiënten én de zorg eraan?
Digitale diensten zetten de wereld compleet op z’n kop. De zorg is de volgende branche die de taxi-, reis- of bankensector achternagaat.
Een bepalende factor voor het succes van een digitaal systeem is alignment. In dit whiteapaper lees je hoe Just Eat takeaway.com, VanMoof, NOC*NSF en Philadelphia om gaan met alignment.
The Brief is een podcast over content, marketing en creatie. Deze keer met Ernst-Jan Pfauth, medeoprichter van de De Correspondent.
Met internet verbonden TV’s zijn de norm. Dat biedt mogelijkheden voor targeting. Lees hoe het werkt, de verschillen met andere vormen van video, etc.
Fitness en technologie hebben elkaar al een tijdje geleden ontmoet en dat zet door: meer meten, meer thuis trainen en meer flexibiliteit voor de consument.
Een online aanpak in de traditionele B2B-branche: hoe pak je dat aan? En welke rol kan chat, Trustpilot en offline conversie hierbij spelen?
Wat zijn de uitdagingen van dit moment in personalisatie en hoe verloopt de digitale transformatie van de groothandel?