Alles wat er mis is met crypto (2/2)
Crypto: buitensporige milieubelasting, dekmantel voor de georganiseerde criminaliteit en in feite een piramidespel. Tijd voor een reality check. (2/2)
De impact van het coronavirus op het bedrijfsleven én de consument is ongekend groot. Niet eerder zijn we getroffen door iets dat zoveel impact maakt als COVID-19. Het noopt bedrijven massaal om in korte tijd de transitie te maken van offline en (deels) online naar grotendeels of volledig online. Praktijkcases en achtergrondverhalen vind je in dit topic. Ook bijdragen aan dit Topic? Mail dan naar experts@emerce.nl.
Crypto: buitensporige milieubelasting, dekmantel voor de georganiseerde criminaliteit en in feite een piramidespel. Tijd voor een reality check. (2/2)
Velen (vooral jongeren) denken dat cryptohandel de manier is om aan een inkomen te komen. En er is nog veel meer mis. Tijd voor een reality check. (1/2)
Hoe je hybride werken precies inricht wisselt per organisatie. Belangrijk is dat het proces helder verloopt en dat er input vanuit de medewerkers is.
Om de groeiende vraag naar zorg aan te kunnen zijn efficiënter werken en slimme automatisering nodig. Medici en zorgmanagers willen daar ook op inzetten.
Kwalitatieve content is pas het begin als aan je content wilt verdienen. Het gaat om bereik, samenwerking met grote mediabedrijven en nieuwe technologie.
Digitaal muziektheater HYMN ontstond tijdens Corona. Voor Momkai een voorbeeld van vanaf het begin meedenken en zoeken naar betekenis voor de gebruikers.
Emere was bij SXSW 2022: een gesprek met Viet Hoang, strategy director bij Your Majesty over het metaverse. Wat is het en waar gaat het heen?
Jeroen van Erp ziet drie thema’s tijdens SXSW 2022: de metaverse, geld verdienen in de virtuele wereld en de grotere implicaties van de digitalisering.
Ik had er zin in: de nieuwe Kotler, ‘Marketing 5.0’. Dit is wat ik er in het kort van vond: niet verrassend, wel verhelderend. Als cijfer een dikke 8.
Het integreren van offline en online detailhandel is noodzakelijk om concurrerend te blijven en van beide kanalen te profiteren. In dit whitepaper bespreken we hoe retailers dat kunnen doen, nu en in de toekomst.
Steeds meer bedrijven besluiten de stap naar de metaverse te zetten. Maar valt er ook rendement te behalen? Met deze vijf stappen pak je het goed aan.
Met behulp van kunstmatige intelligentie kun je je marges optimaliseren. Hoe zet je zulke techniek in? De PRICE-aanpak helpt je die succesvol in te voeren.
Vanaf 1 juli 2023 stopt de verwerking van data in Universal Analytics. Hiermee wordt Universal Analytics uitgefaseerd. De opvolger is Google Analytics 4.
Veel organisaties hebben te maken met contracten. Hoe kun je automatiseringen of kunstmatige intelligentie inzetten om het beheer makkelijker te maken?
Waarom persoonsgegevens bewaren? Met Self-Sovereign Identity kunnen mensen online hun identiteit aantonen zonder de gegevens uit handen te geven.