More stories

Connected Retail: hoe doet Zalando dat?

De pandemie heeft laten zien hoe belangrijk het is om offline en online te verbinden. Zalando vertelt hoe het de mode-industrie samenbrengt.

E-commerce

De juiste stappen voor je groeistrategie met Growth Maturity

Hoe zet je de juiste stappen in jouw groeistrategie met behulp van Growth Maturity? Elevate Digital legt het uit.

E-commerce

Hoe neem je je organisatie mee bij conversie-optimalisatie?

Hoe krijg je de organisatie bij conversie-optimalisatie mee, hoe zet je CRO breed op en waarop moet je letten? 

Conversie

Verhoog je conversie met optimalisatie van de last mile

Door het centraliseren van de last mile in de online customer journey kun je je omzet aanzienlijk verhogen. Eleganza vertelt hoe.

E-commerce

REEF: van offline naar future-proof e-commerce speler

Welke rol spelen integraties voor fashion-bedrijven die snel de transitie naar online willen maken? Slipperfabrikant REEF vertelt.

E-commerce

Dit zijn de nieuwste sociale-technologietrends

Shoppen met een avatar, shared navigation shopping/cobrowsing & live streaming. Dat zijn de laatste trends in digital fashion.

Digital Transformation

De toekomst van fashion merchandising: iedereen een gepersonaliseerde winkel

De toekomst van fashion merchandising? Door technologie heeft straks iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.

Customer Experience
Premium

The Next Closet haalt 3 miljoen financiering op

The Next Closet, pionier op het gebied van online tweedehands designermode, heeft een investering opgehaald van drie miljoen euro bij 4impact, het Borski Fund en haar business angels en investeerders, waaronder PDENH.

Fashion

Wat is de impact van de coronapandemie op de fashionindustrie?

Ondanks de pandemie bleven de consumentenbestedingen aan non-food in Nederland op peil. Maar dat geldt niet voor fashion. 

Data

Hoe bereik je een duurzame online groei in crisistijden?

Duurzame online groei in crisistijden: MYoMY maakt tassen en portemonnees met fairtrade productiepartners in India en Bangladesh.

Fashion

De toekomst van fysieke boetieks: van offline focus naar online strategie

Als lokale boetieks willen overleven anno 2021 zullen zij de focus moeten verplaatsen van offline naar online. Hoe bepaal je je strategie?

Digital Transformation

Amber Jae Slooten (The Fabricant): ‘Digitale kleding wordt belangrijk deel online identiteit’

The Fabricant is een digitaal modehuis: alleen digitale kleding. De start-up heeft recent VC-investering opgehaald. Lees (en beluister) hier meer.

Virtual reality

Duurzaamheid in fashion: van niche tot gemeengoed?

Supply chain traceability, blockchain en een circulair fashion-systeem – de consument stelt steeds hogere eisen aan verantwoord ondernemen.

Digital Transformation

Begin je eigen digitale transformatie in de fashionindustrie

We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.

Customer Experience

De balans tussen branding en performance

Door verbinding te zoeken tussen branding en performance kunnen organisaties online groeien en blijvende impact hebben.

Digital Transformation