Dit zijn de nieuwste sociale-technologietrends
Shoppen met een avatar, shared navigation shopping/cobrowsing & live streaming. Dat zijn de laatste trends in digital fashion.
Shoppen met een avatar, shared navigation shopping/cobrowsing & live streaming. Dat zijn de laatste trends in digital fashion.
De toekomst van fashion merchandising? Door technologie heeft straks iedere klant een eigen gepersonaliseerde winkel.
The Next Closet, pionier op het gebied van online tweedehands designermode, heeft een investering opgehaald van drie miljoen euro bij 4impact, het Borski Fund en haar business angels en investeerders, waaronder PDENH.
Ondanks de pandemie bleven de consumentenbestedingen aan non-food in Nederland op peil. Maar dat geldt niet voor fashion.
Duurzame online groei in crisistijden: MYoMY maakt tassen en portemonnees met fairtrade productiepartners in India en Bangladesh.
Als lokale boetieks willen overleven anno 2021 zullen zij de focus moeten verplaatsen van offline naar online. Hoe bepaal je je strategie?
The Fabricant is een digitaal modehuis: alleen digitale kleding. De start-up heeft recent VC-investering opgehaald. Lees (en beluister) hier meer.
Supply chain traceability, blockchain en een circulair fashion-systeem – de consument stelt steeds hogere eisen aan verantwoord ondernemen.
We staan aan de vooravond van de digitale transformatie in de fashionindustrie. Organisaties houden zich vooral nog bezig met oriënteren.
Door verbinding te zoeken tussen branding en performance kunnen organisaties online groeien en blijvende impact hebben.
Doe je voordeel met drie praktijken uit de fashion-branche: offline en online dezelfde ervaring, gebruik klantprofielen en het belang van snelle levering.
De fashionapp passeerde onlangs Amazon in aantal app-downloads in de Verenigde Staten. Shein lijkt zowel Zara als H&M te verslaan doordat het enorm verslavend is.
Wehkamp mag Kleertjes.com overnemen. Dat heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) besloten. Er blijft na de overname voldoende concurrentie over, vindt de toezichthouder.
Omoda breidt zijn assortiment uit met kleding en accessoires en boort daarmee een nieuwe markt aan in binnen- en buitenland.
Trends in twee belangrijke sectoren in e-commerce: fashion en retail. Omnichannel, AI en duurzaamheid, maar ook meer eerlijke en authentieke content.