Lyfestylewinkel Hutspot sluit winkels en webshop
Hutspot sluit eind dit jaar beide winkels en stopt dan ook met de webshop.
Hutspot sluit eind dit jaar beide winkels en stopt dan ook met de webshop.
De Europees werkende online kledingwinkel About You ziet het verlies verdubbelen tot 35 miljoen euro. Dat komt door investeringen in uitbreiding naar zuid-Europa.
De kinderkleding van CoolCat in maat 110 t/m 176 is sinds vorige week óók verkrijgbaar bij Zalando. In eerste instantie alleen in Nederland, maar uitbreiding via Zalando naar België en Duitsland staat voor komend jaar op de planning.
Pakketbezorger Budbee plaatst in dertien Nederlandse filialen van H&M pakketkluizen. Dat levert de winkels extra voetverkeer op en de consument gemak, omdat hij een extra bezorgoptie krijgt.
De vestiging van C&A in Amsterdam centrum gaat verhuizen. De verwachting is dat zij in het voorjaar van 2022 al haar klanten in een klantvriendelijke winkel gaat verwelkomen.
H&M’s Rewear-platform wil de verkoop van tweedehands kleding stimuleren: signaal van de trend van hergebruik en een nieuwe invulling van Purpose Marketing.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een digitale campagne. Dit keer een interactieve film met social elementen en verwijzingen naar Zalando.
CIRCLE CLOSET, het online platform voor het huren en verhuren van designerkleding, is officieel gelanceerd. Met merken als Isabel Marant, Ganni en IRO, richt het platform zich voornamelijk op gelegenheids- en seizoensgebonden designerkleding.
Marketingbureau Traffic Builders brengt een systeem op de markt in Nederland waarmee webwinkels makkelijk een digitale catalogus kunnen maken, die geen PDF is.
Kledingwinkel H&M ziet de omzet in het derde kwartaal van dit jaar met 22 procent stijgen. Fysieke winkels gaan steeds meer open, maar daar ondervindt het online kanaal geen nadeel van.
Hoe kun je on- en offline touchpoints naadloos op elkaar aan laten sluiten? En op welke moment van de klantreis heeft dit de meeste impact?
Nike realiseert 21 procent van de omzet via digitale kanalen en is op koers om dat te verdubbelen per 2025.
De internationale online marktplaats voor de handel in luxe horloges Chronext wil 230 miljoen euro ophalen met een beursgang in Zwitserland.
Klarna verzorgt deze weken vier live videostreams met de Amerikaanse verkoper van huidverzorgings- en cosmetische producten Beautycounter.
Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.