Nieuw H&M-platform Rewear: Teken van de opkomende resale-markt
H&M’s Rewear-platform wil de verkoop van tweedehands kleding stimuleren: signaal van de trend van hergebruik en een nieuwe invulling van Purpose Marketing.
H&M’s Rewear-platform wil de verkoop van tweedehands kleding stimuleren: signaal van de trend van hergebruik en een nieuwe invulling van Purpose Marketing.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een digitale campagne. Dit keer een interactieve film met social elementen en verwijzingen naar Zalando.
CIRCLE CLOSET, het online platform voor het huren en verhuren van designerkleding, is officieel gelanceerd. Met merken als Isabel Marant, Ganni en IRO, richt het platform zich voornamelijk op gelegenheids- en seizoensgebonden designerkleding.
Marketingbureau Traffic Builders brengt een systeem op de markt in Nederland waarmee webwinkels makkelijk een digitale catalogus kunnen maken, die geen PDF is.
Kledingwinkel H&M ziet de omzet in het derde kwartaal van dit jaar met 22 procent stijgen. Fysieke winkels gaan steeds meer open, maar daar ondervindt het online kanaal geen nadeel van.
Hoe kun je on- en offline touchpoints naadloos op elkaar aan laten sluiten? En op welke moment van de klantreis heeft dit de meeste impact?
Nike realiseert 21 procent van de omzet via digitale kanalen en is op koers om dat te verdubbelen per 2025.
De internationale online marktplaats voor de handel in luxe horloges Chronext wil 230 miljoen euro ophalen met een beursgang in Zwitserland.
Klarna verzorgt deze weken vier live videostreams met de Amerikaanse verkoper van huidverzorgings- en cosmetische producten Beautycounter.
Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.
De pandemie heeft laten zien hoe belangrijk het is om offline en online te verbinden. Zalando vertelt hoe het de mode-industrie samenbrengt.
Hoe zet je de juiste stappen in jouw groeistrategie met behulp van Growth Maturity? Elevate Digital legt het uit.
Hoe krijg je de organisatie bij conversie-optimalisatie mee, hoe zet je CRO breed op en waarop moet je letten?
Door het centraliseren van de last mile in de online customer journey kun je je omzet aanzienlijk verhogen. Eleganza vertelt hoe.
Welke rol spelen integraties voor fashion-bedrijven die snel de transitie naar online willen maken? Slipperfabrikant REEF vertelt.