Podcast The Brief: Dennis Karpes (JustDiggit) en zijn ambitie om de wereld te verbeteren
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Dennis Karpes van non-profits JustDiggit en Dance4Life.
The Brief is een podcast van Wayne Parker Kent over content, marketing en creatie. Deze keer met Dennis Karpes van non-profits JustDiggit en Dance4Life.
Open banking gaat veel verder dan je bankgegevens inzien of betalingen doen via derden, vertelt Wouter Stokkel, Lead Product Owner Banking-as-a-Service bij Rabobank.
De Autoriteit Financiële Markten (AFM) waarschuwt consumenten voor Grinta Invest. De site verleent online beleggingsdiensten en zet Nederlandse financial influencers (finfluencers) en websites in ter promotie.
Zowel online als offline verandert het betaalproces. De betaalinnovaties van morgen gaan betalen sneller, gemakkelijker en veiliger maken.
Betaalbedrijf Stripe rolt zijn fysieke betaalterminal verder uit over Europa en deze belandt daarmee ook in Nederland.
De Belgische investeerder GBL, van de vermogende Frère-familie, blijkt aan belang te hebben genomen in betaalbedrijf Klarna.
No Such Ventures is anders: geen keuze tussen VC of private equity, actieve investeerders, etc. Want ook bedrijven passen vaak niet in één duidelijke mal.
Afgelopen week is het alweer 10 jaar geleden dat de ING Mobiel Bankieren App werd gelanceerd. Tien jaar na de introductie van de app in 2011 is het aantal gebruikers in 2021 gestegen naar 5,3 miljoen.
De digital marketing branche ontwikkelt zich snel. Dat leidt ook tot meer overnames. Rens Knevels, overnamespecialist bij Match Plan, schetst de situatie.
We staan aan de vooravond van een grote verschuiving naar Open Banking, ook wel PSD2. Wat zijn de kansen en de valkuilen?
Luisteren naar klanten is essentieel voor elk bedrijf. AI biedt realtime inzicht in klantgegevens tijdens telefoongesprekken en videocalls.
Klarna heeft voor een onbekend bedrag de Scandinavische prijsvergelijker Pricerunner overgenomen.
Kunstmatige intelligentie hielp de klantenservice van hypotheekverstrekker Florius om hun werk toch te kunnen doen tijdens de lockdown. Daarnaast helpt voice AI hen om beter, sneller klantgesprekken te voeren.
Hoe zorg je ervoor dat de customer journey in alle kanalen – online en offline hetzelfde is? Door middel van Unified Commerce.