More stories

10 punten voor het optimaliseren van je fulfillmentstrategie

De eerste ervaringen van een nieuwe klant zijn in veel gevallen bepalend. Om deze nieuwe klant een terugkerende klant te laten worden zet je daarom sterk in op je geleverde service. Minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker, is hoe de ervaringen zijn met de orderafhandeling. Op tijd leveren en de kosten van de levering zo laag mogelijk houden zijn daarin belangrijke aandachtspunten. 10 aandachtspunten voor het optimaliseren van je strategie.

E-commerce

PayPal neemt appmaker over

PayPal heeft voor een onbekend bedrag de Californische appontwikkelaar Duff Research overgenomen om met name zijn digitale portemonnee verder te ontwikkelen.

Fulfillment

Fulfillment: oorlog achter de schermen

In e-commerce wordt fulfilment steeds belangrijker. Dankzij innovatieve technologieën en slimme software plooien webshops zich nauwer rond de wensen van de veeleisende consument. Het leidt tot een ‘onzichtbare oorlog’ achter het computerscherm.

E-commerce

Sterke omzetstijging Docdata, Zalando vertrekt

Docdata, de fulfilmentpartner van veel grote e-commerbedrijven, zegt dat zijn omzet sterk is gestegen. Het bedrijf bereidt zich financieel en organisationeel voor op het vertrek van Zalando als klant.

E-commerce