More stories

CRM-gebruiker wil meer investeren in marketing automation

Bijna de helft van gebruikers van klantrelatiefsoftware (CRM) overweegt te investeren in marketing automation om processen te stroomlijnen. Dat blijkt uit de studie Customer Relationship Management Software UserView 2014.

Customer Service

‘Alles draait om content’

NXP Semiconductors zet vol in op marketing automation: “Wij zijn een chipmaker, maar alles draait om content. Of het nu een technische specificatie is of een uitleg hoe je onze chip moet gebruiken”, vertelt Alex Ballering, Director Global Lead Management bij NXP Semiconductors.

Marketing

In drie stappen naar de juiste keuze voor marketing software

Hoe kunnen de juiste keuzes voor marketing software gemaakt worden? In recente jaren is de hoeveelheid Must have-marketing software explosief gegroeid. Het lijkt wel alsof er iedere maand tools uitkomen die u moet hebben en je het als marketing manager het steeds moeilijker krijgt om de juiste keuzes te maken.

Analytics

Adobe Digital Publishing Suite nu geschikt voor CRM

Het Adobe Digital Publishing Suite (DPS) sluit voortaan beter aan op CRM-platformen, zoals die van Salesforce. Dat maakte het Amerikaanse bedrijf gisteren bekend.

Marketing automation

Webpower ontkoppelt beheer mobiele websites

E-mailmarketing automationspecialist webpower gaat zijn activiteiten op het gebied van het beheer van (mobiele) websites verzelfstandigen in een apart bedrijf Phoundry.

e-mailmarketing

Philips verrijkt consumentenprofielen met impliciet verkregen gedragsdata

Basile Fattal is Senior Manager CRM bij Philips en is in deze rol verantwoordelijk voor CRM en Consumer Engagement van Philips Consumer Lifestyle. In dit artikel deelt hij zijn inzichten en tips voor het efficiënt inzetten van e-mailmarketing in de CRM-mix.

e-mailmarketing
1 23 24 25