More stories

Diensten voor e-mailmarketing steeds uitgebreider

E-mailmarketing, marketing automation en lead management beginnen naar elkaar toe te groeien. Dat blijkt uit de Email Marketing Software Buyers Guide, waarbij aan 111 leveranciers een kleine driehonderd vragen werden voorgelegd.

E-mailmarketing

Webpower betreedt markt Singapore

De Barneveldse specialist in marketing automation Webpower, die sinds tien jaar naam maakt in China, breidt uit in Zuidoost-Azië. Er is een samenwerking aangekondigd met Singaporese Point O One, een specialist op het gebied van eCommerce optimisation en CRM.

E-mailmarketing

Welke software gebruiken de best presterende sales teams?

Met alleen een eenvoudig Customer Relationship Management (CRM) systeem om je sales bij te houden, red je het niet meer. De best presterende sales teams gebruiken namelijk (online) tools om hun sales te versnellen. In dit artikel ga ik dieper in op de verschillende categorieën sales tools zodat je je eigen sales kunt versnellen met deze software.

B2B Digital

Vermijd deze valkuilen met marketing automation

Marketing automation lijkt een enorme uitdaging voor ondernemingen, maar het is alleszins de moeite waard, zegt expert Dan Faggella in een interview met Business2Community. Er is niettemin een aantal zaken waar je rekening mee zult moeten houden.

Marketing automation

Emarsys haalt 33 miljoen dollar op

Emarsys, een Amerikaanse specialist op het gebied van personalisatie, voorspellende analytics en marketing automation, heeft 33 miljoen dollar aan financiering opgehaald.

Marketing automation

Emark opent kantoor in Spanje

Marketingtechnologiebedrijf Emark uit Haarlem opent een kantoor in Barcelona en zet daarmee de eerste stap in zijn internationale groeiplannen.

Marketing automation

Onderzoek: wat werkt in Real Time Marketing?

Real time marketing (RTM) wint terrein. Het wordt inmiddels voor duizend-en-een doelen ingezet. Maar vooral om de band met de klant te versterken (56 procent) en events te promoten (55 procent).

Marketing automation

SpotXchange wordt SpotX

Het platform voor programmatic video SpotXchange krijgt een nieuwe naam, SpotX. Die is kort en krachtig en onderstreept de snelle veranderingen in de markt, zegt het Nederlandse bedrijf.

Marketing

Canadees bedrijf met gratis marketing automation

Een Canadees bedrijf Wishpond gooit de knuppel in het hoenderhok op de markt voor marketing automation. Het heeft een gratis marketing automation platform (MAP) gelanceerd. Concurrenten vragen voor identieke oplossingen al gauw duizend dollar per maand.

Marketing automation

Salesforce vernieuwt zijn verkoopcloud

Salesforce heeft de gebruikersomgeving voor Salesforce Lightning Experience aangepast. Op basis van feedback van ruim 150.000 klanten heeft het bedrijf zijn Sales Cloud opnieuw ontworpen.

Marketing

Microsoft met nieuwe preview voor Dynamics CRM

Microsoft optimaliseert zijn klantrelatieoplossing Dynamics CRM voor Windows 10 en vanaf deze week kan al worden ingetekend op de CRM Fall 2015 preview, die volgende maand gaat verschijnen.

Marketing

Opera Mediaworks koopt gaming marketingspecialist Yvolver

Opera Mediaworks, onderdeel van browsermaker Opera, heeft het Amerikaanse bedrijf Yvolver overgenomen voor een onbekend bedrag. De startup is gespecialiseerd in online loyaliteitsprogramma’s voor gaming.

Customer Loyalty

Marketing automation: drie grote trends

De markt voor marketing automation is in beweging. Flink ook. Omzetten van leveranciers stegen van 225 miljoen naar 1,65 miljard dollar en aan overnames werd zo’n 5,5 miljard dollar uitgegeven. Toch lijken de trends moeilijk te voorspellen. Marcus Taylor van Venture Harbour ziet in elk geval drie belangrijke ontwikkelingen.

Marketing

Bedrijf lanceert betere metriek voor e-mail marketing

Een Amerikaans bedrijf claimt een betere metriek te hebben ontwikkeld voor e-mail marketing. Open rates of het aantal kliks zeggen nog te weinig over het succes van campagnes, stelt Intercom.

E-mailmarketing

Nieuwe financiering voor mobiele marketing automation Leanplum

Het Amerikaanse Leanplum, gespecialiseerd in mobiele marketing automation, heeft 11,6 miljoen dollar opgehaald in een ronde geleid door durfkapitalist Kleiner Perkins. Met dat geld wil het nieuwe werknemers aantrekken.

Marketing