More stories

Nieuw reclamebureau voor Centraal Beheer

Centraal Beheer heeft reclamebureau TBWA\NEBOKO gekozen als nieuwe lead agency. De belangrijkste opdracht: het verstevigen van de merkpositionering en de doorvertaling van het merk naar effectieve en spraakmakende campagnes, waaronder de welbekende Even Apeldoorn bellen-commercials.

Online marketing

Mediaplatform RUMAG krijgt een tweede kans

Mediaplatform RUMAG krijgt een tweede kans nu een aantal merkrechten is verkocht. Moederbedrijf Just Another Media Company en RUMAG ging eind mei failliet en laat verliezen tot 10 miljoen euro achter, meldt RTLZ.

Online marketing

Mariska van der Burg naar Perfectly Basics

E-commercemanager van het Jaar Mariska van der Burg is gestopt bij Geisha Fashion om bij kledingwinkel Perfectly Basics te beginnen als manager E-commerce.

Fashion
Premium

Customer Collective koopt Online Dialogue voor Nederlandse expansie

De boutique thoughtleader in CRO Online Dialogue is sinds vorige week onderdeel van de Belgische marketinggroep Customer Collective.

Digital Agencies

Springbok het nieuwe digitale en creatieve agency Vandebron

Duurzaam energieplatform Vandebron kiest voor zowel de digitale als de creatieve pitch, waar uiteenlopende gespecialiseerde bureau’s aan meededen, twee keer voor Springbok.

Digital Agencies
Premium

Criteo lijdt nederlaag in rechtszaak rond tracking cookies (update)

Marketingbedrijf Criteo heeft eerder dit jaar een gevoelige nederlaag geleden rond de plaatsing van tracking cookies, zo blijkt uit een vonnis van de rechtbank Amsterdam dat maandag is gepubliceerd. Het moet alsnog stoppen met de plaatsing van cookies op computers en mobiele apparaten.

Online advertising

bvA-directeur krijgt voorzittersfunctie binnen World Federation of Advertisers

bvA-directeur Henriette van Swinderen is benoemd als nieuwe voorzitter van de National Associations Council (NAC) van de World Federation of Advertisers (WFA). Van Swinderen was al lid van het Executive Committtee van WFA en zal deze nieuwe rol vervullen naast haar huidige functie bij bvA.

Online advertising

[Podcast] Shaping the Future: hoe merk en performance hand in hand kunnen gaan

In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging.

Online marketing

Abovo mediapartner van Hubo

Hubo besloten wordt klant van Abovo Media, onderdeel van Abovo Maxlead. De samenwerking heeft betrekking op mediastrategie, -planning en -inkoop.

Online marketing

Vet Digital gaat op in Bright Digital

Na het samengaan eind vorig jaar gaat Vet Digital op in Bright Digital om verder te bouwen aan een online marketinghuis met HubSpot-expertise.

Marketing

Bigshopper neemt Conversify over

Bigshopper kondigt de overname aan van Conversify, een maker van software waarmee webwinkels hun conversie en omzet kunnen verhogen.

Venture

Apple eerste biljoenenmerk volgens Kantar

Apple is het eerste biljoenenmerk ter wereld volgens het nieuw uitgebrachte Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands Report 2024. Apple behoudt de nummer 1-positie voor het derde opeenvolgende jaar en wordt aan de top van de ranglijst vergezeld door Google, Microsoft en Amazon.

Online marketing

Digital Marketing Live!: de foto’s

Tweeduizend bezoekers laafden zich gisteren aan de diepste kennis en jongste inzichten uit de marketingwereld op EMERCE Digital Marketing Live!

Marketing
Premium

‘Echte creatieven worden door AI weer waardevol’

Als er één ding zeker is, is het dat generatieve AI door een stortvloed aan nieuwe content gaat zorgen. “Dus ga verrassen, marketeer. Echte creatieven worden weer waardevol.”

Online marketing

Sponsorcontract tussen Ajax en cryptoplatfom Coinmerce

Ajax gaat samenwerken met cryptoplatfom Coinmerce om beleggen in crypte meer bekendheid te geven. Het contract geldt tot en met 2027.

Online marketing