Drie trends in retailmedia die in 2030 mainstream zullen zijn
Technologische vooruitgang in retailmedia en het veranderende gedrag van consumenten zorgen voor nieuwe kansen om je doelgroep te bereiken.
Technologische vooruitgang in retailmedia en het veranderende gedrag van consumenten zorgen voor nieuwe kansen om je doelgroep te bereiken.
Recensies zijn belangrijk voor je reputatie, maar hoe ga je om met neprecensies? En waar ligt de grens tussen neprecensies en echte recensies?
Dat paid en organic Search binnen Google om een geïntegreerde aanpak vraagt is al jaren bekend bij adverteerders. Maar Search gaat verder dan Google.
Steeds vaker klinkt de oproep om in Europa minder strenge wetgeving te hanteren voor AI-bedrijven. Driekwart van de Nederlanders wil echter méér wetgeving.
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag. Maar hoe dit gemiddelde cijfer tot stand komt is vaak erg vaag en manipulatie ligt op de loer.
De marketingindustrie blijft zichzelf voorliegen. We bedenken termen als Performance Branding en Brandformance alsof ze revoluties zijn.
Als oprichter van het eerste AI-ondersteunde tekstbureau van Nederland, merk ik dagelijks hoezeer AI-gegenereerde teksten de gemoederen bezighouden.
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag van Nederlandse consumenten, maar het hoe en waarom ervan is eigenlijk vaak niet duidelijk.
In het huidige retaillandschap staat één uitdaging centraal: hoe blijf je concurrerend als verouderde technologie je vooruitgang en groei belemmert? Supermarktketen Plus laat zien hoe zij dankzij een digitale transformatie sneller groeit dan de concurrentie.
De ‘Week van de Stenen Winkel’ keert terug voor zijn vierde editie. Van 5 tot en met 11 mei 2025 staan Nederland en België opnieuw in het teken van de kracht en charme van lokale winkels.
De opkomst van AI (zoek)tools zorgt voor veel discussie en onzekerheid in zoekmachineland: moet SEO plaatsmaken voor AI?
De Britse universiteitsstad Oxford krijgt naar verluidt een Apple Store. De winkel zou gevestigd worden in het Westgate Shopping Center.
Er is een transitie in de manier waarop bedrijven omgaan met generatieve AI. Na terughoudendheid is de trend nu volwaardige klantgerichte implementaties.
Gen-Z dwingt werkgevers om anders te denken over werving en selectie. De bedrijven die zich het snelst aanpassen, winnen de strijd om jong talent.
Stephan Kleian betoogde hier de noodzaak van ‘validatie na ideatie’ voor een positieve ROI op CX-initiatieven. Ik mis vooral de klant zelf in zijn verhaal.