Deel dit artikel
-

Meld je nu aan: Travel Tomorrow Customer Experience MeetUp

Consumenten zijn veel minder rationeel dan zij zelf bereid zijn toe te geven. Wist je dat je klant tot misschien wel 90 procent van zijn beslissingen neemt vanuit het onbewuste, op de automatische piloot? Tijdens de Travel Tomorrow Customer Experience MeetUp ontdekt je hoe je je klant kan beïnvloeden.

Tijdens deze eerste MeetUp van 2019 nemen we je mee op reis naar de onbewuste dieperliggende emoties die bepalend zijn voor het gedrag van je klant. Ontdek hoe je aan de hand van neuro-inzichten de ervaring van de klant kunt beïnvloeden. Want hoe werkt dat consumentenbrein nu eigenlijk? En hoe kun je als reisondernemer en als marketeer beter gebruik maken van de kennis over ons onbewuste?

Noteer alvast in je agenda: 4 april, Jaarbeurs MeetUp (Beatrixgebouw), Jaarbeursplein 6, Utrecht.Deelname is gratis en aanmelden kan hier. Het maximale aantal deelnemers is honderd, dus wees er snel bij.

Voorlopig programma:

15.30 uur: Ontvangst koffie/thee

16.00 uur: Welkom & opening door Frank Oostdam, directeur ANVR

16.05 uur: Customer Experience: Reis door het brein door Martin De Munnik, directeur Neurensics

17.05 uur: De digitale Customer Experience: Conversie Optimalisatie met behulp van neuro-inzichten en kunstmatige intelligentie door Lieven Swinnen, manager E-business, Landal GreenParks

17:30 uur Customer Experience in de praktijk: casus buiten reissector (volgt)

17.55 uur Afsluiting & netwerkborrel

19:00 uur Einde

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond