Alle EDAY 2023 sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.
Constant Brinkman
Mede-oprichter, Dead End GalleryKan en mag Artificial Intelligence creatief zijn?
Sem Bakker
Advocaat intellectueel eigendom, IT en privacy, Sem Bakker advocatuurKan en mag Artificial Intelligence creatief zijn?
Renske de Bruine
Host, EmerceDigitale innovatie in mobiliteit: hoe vind je de belangrijkste momenten in je customer journey?
Aragorn Meulendijk
Futurist, Mr MetaverseThe Roaring Twenties: een decennium van disruptie door AI, Web3 en de Metaverse
Tim van der Wiel
Founder, GoSpookyAI en de opkomst van een nieuw marketingtijdperk
Monique van Dusseldorp
Host, EmerceSEO in 2023 en verder
Timmy Ghiurau
Innovation Leader, Volvo CarsVolvo over Mixed Reality binnen automotive: de nieuwe frontier
Jeremie Brecheisen
Managing partner EMEA, GallupWat is de emotionele temperatuur van de wereld?
Joost de Valk
Partner, Emilia CapitalSEO in 2023 en verder
Jos van de Kerkhof
Country Manager Netherlands, VisaMinder fraude en hogere conversie: Visa Debit Card en Click to Pay
Lasse Fredslund
Product Owner, UmbracoDuurzaam webdesign: IT-uitstoot van binnen naar buiten transformeren
Krijn Schuurman
Host, EmerceDe kracht van Product Experience Management
Vladimir Bartl
Account Executive, StoryblokDe headless mindset: hoe maak je succesvolle content in de ‘age of average’?
Vincent de Winter
Regional Manager Benelux, Piwik PRODuurzame data-analytics: een handleiding voor enterprises
Bernd van den Thillart
Strategisch Creative Director, Today’s MilkDe meerwaarde van mechanisme-denken in je marketing
Patrick van der Vliet
Senior Director Experience Consulting, EPAM SystemsHoe Web3.AI elke klantbeleving radicaal en voorgoed zal veranderen
Remmert Stipdonk
Digital Business Strategist & Founder, fresk.digitalDigitale innovatie in mobiliteit: hoe vind je de belangrijkste momenten in je customer journey?
Tony Majidi
North Europe Director, AkeneoDe kracht van Product Experience Management
Bart Bouter
CEO/Founder, KnivesandtoolsDe kracht van Product Experience Management
Harry Yeff
Kunstenaar en musicus, Bell LabsEDAY Podcast: Harry Yeff over AI. ‘In the discomfort, most evolution is going to happen.’
Remco Janssen
Oprichter en CEO, Silicon CanalsEDAY Podcast: Jeremie Brecheisen (Gallup) over hoe je écht voor tevreden werknemers zorgt
Laura Herman
Senior reserach lead, AdobeEDAY Podcast: Laura Herman (Adobe) over generatieve AI en menselijke creativiteit