Het banner-dilemma: Hoe zorg je voor een succesvolle display-advertentie?
Een succesvolle banner is precisiewerk. Denk na over formaten, het doel, verschillende klanten, en test en meet. Lees hier richtlijnen met voorbeelden.
Een succesvolle banner is precisiewerk. Denk na over formaten, het doel, verschillende klanten, en test en meet. Lees hier richtlijnen met voorbeelden.
Wat doet een goed doel dat fondsen werft via live evenementen in coronatijd? Non-profit "R U OK?" boog de fondsenwervingstrategie vorig jaar succesvol om.
Meten op de laatste click geeft een vertekend beeld. Het is beter om te kijken naar het complete pad – van eerste touchpoint tot conversie.
In een drukke markt vinden ambitieuze bedrijven een manier om door het onkruid te dringen en boven hun concurrentie uit te torenen. Ze bloeien ondanks alle kansen, of het...
John F. Kennedy wordt gecrediteerd voor het populariseren van het citaat: "In de Chinese taal bestaat het woord‘ crisis ’uit twee karakters, de ene vertegenwoordigt gevaar en de andere...
Google "digitale transformatie" en de vierde suggestie is "digitale transformatie corona". Het onderwerp digitale transformatie stond al jaren hoog op de managementagenda van organisaties. Nu de transitie naar online...
In periodes van nationale welvaart vergeten marketeers dat hun stijgende verkopen niet alleen worden veroorzaakt door slimme advertenties en uitstekende producten - aankopen zijn afhankelijk van het besteedbare inkomen...