Cindy Bake (AVROTROS): ‘Reserveer genoeg tijd om je voice-applicatie te testen’
Voor het Eurovisie Songfestival in Rotterdam ontwikkelden AVROTROS en NPO Innovatie een voice-applicatie voor de Nederlandse Google Assistent.
Voor het Eurovisie Songfestival in Rotterdam ontwikkelden AVROTROS en NPO Innovatie een voice-applicatie voor de Nederlandse Google Assistent.
Voor een goed inzicht in je klanten komt de inzet van marketingtechnologie (MarTech) goed van pas. Zes handvatten voor een succesvolle MarTech-stack.
Zorgbalans is de eerste zorgorganisatie in Nederland met een eigen voice-app: de Robin-app. Wijkverpleegkundige Sascha Fokker over de ontwikkeling.
Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: “Afwachten of wegduiken heeft geen zin.” Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies.
Deel 6 uit een interviewserie over het verdwijnen van cookies: José Luis Casas en Alistair Gardiner van de Boston Consulting Group (BCG).
Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices.
Verschillende fases van de ontwikkeling van een datastrategie aan de hand van een aantal basisprincipes en het ‘people, process & technology’-model.
Als je via verschillende kanalen met klanten communiceert dan is de inzet van Customer Journey Analytics belangrijk. Drie stappen om te beginnen met CJA.
Bernard de Vreede, datastrateeg bij Marktplaats over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen.
Customer Journey Analytics (CJA) laat zien hoe en via welke kanalen klanten contact hebben met een bedrijf. Hoe kun je met CJA je klanten beter bedienen?
Bijna negentig procent van de Nederlanders wil meer controle over wie welke data over hen verzamelt. Tweederde zegt daar totaal geen grip op te hebben, al wordt datagrazen op zich niet direct als iets schadelijks ervaren. Men vindt zijn vingerafdruk meer privé dan digitale sporen.
De EU en het VK liggen op ramkoers over de samenwerking in 2021. Dat heeft ook gevolgen voor het dataverkeer. Tips en advies voor de naderende Brexit.
‘Custom audiences’ is al jaren het onderwerp waar binnen veel organisaties de meeste juridische vragen over gesteld worden.
In dit laatste artikel leggen we uit hoe je test of je voice-applicatie echt werkt en welke fasen je voor dit testproces moet doorlopen.
Hoe ontwerp je nu het daadwerkelijke gesprek dat gebruikers met je voice-assistent – of eigenlijk met je merk – voeren?