Badal Marhé (Interpolis): ‘De meeste voice actions zijn eendagsvliegen’
Interpolis ontwikkelde als experiment in de Google Assistent een spraak-gestuurd spel over thuisbeveiliging. Badal Marhé van Interpolis over Gamification.
Interpolis ontwikkelde als experiment in de Google Assistent een spraak-gestuurd spel over thuisbeveiliging. Badal Marhé van Interpolis over Gamification.
TrueClicks-oprichter Wijnand Meijer vindt de manier waarop Google zijn Aanbevelingen weegt verre van optimaal. Wat gaat er precies mis?
Als je geen rekening houdt met UX levert SEO niets op, vindt SEO- & UX consultant Astrid Kramer. Dus hoe kunnen SEO en UX elkaar ondersteunen?
In 2018 was Rabobank de launching partner bij de Nederlandse versie van de Google Assistent. Product Manager Justin Meijer over de Rabobank Voice Assistent.
Perfomance marketing doet het niet meer, aldus SEA-expert Gianluca Binelli, oprichter van PPC Agency Booster Box. Wat doen we precies verkeerd? En wat kunnen we doen om de controle over performance marketing weer in terug te krijgen?
Voor het Eurovisie Songfestival in Rotterdam ontwikkelden AVROTROS en NPO Innovatie een voice-applicatie voor de Nederlandse Google Assistent.
Voor een goed inzicht in je klanten komt de inzet van marketingtechnologie (MarTech) goed van pas. Zes handvatten voor een succesvolle MarTech-stack.
Zorgbalans is de eerste zorgorganisatie in Nederland met een eigen voice-app: de Robin-app. Wijkverpleegkundige Sascha Fokker over de ontwikkeling.
Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: “Afwachten of wegduiken heeft geen zin.” Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies.
Deel 6 uit een interviewserie over het verdwijnen van cookies: José Luis Casas en Alistair Gardiner van de Boston Consulting Group (BCG).
Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices.
Verschillende fases van de ontwikkeling van een datastrategie aan de hand van een aantal basisprincipes en het ‘people, process & technology’-model.
Als je via verschillende kanalen met klanten communiceert dan is de inzet van Customer Journey Analytics belangrijk. Drie stappen om te beginnen met CJA.
Bernard de Vreede, datastrateeg bij Marktplaats over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen.
Customer Journey Analytics (CJA) laat zien hoe en via welke kanalen klanten contact hebben met een bedrijf. Hoe kun je met CJA je klanten beter bedienen?