Het selectieproces van een nieuwe marketingtechnologie: vergelijken, testen en kiezen
Voor het maken van de juiste keuze voor een nieuw applicatie, van e-mailmarketing en datamanagement tot social advertising, is een serieus selectieproces vereist.
Voor het maken van de juiste keuze voor een nieuw applicatie, van e-mailmarketing en datamanagement tot social advertising, is een serieus selectieproces vereist.
De manier waarop een organisatie is ingericht, is onmisbaar om echt succesvol te zijn met een centraal klantbeeld.
Technologische oplossingsrichtingen dagen bij aan het inrichten van een centraal klantbeeld.
Het doel van het hebben van een centraal klantbeeld is dat je de klant op het juiste moment zo goed mogelijk wil bedienen met relevante producten of diensten voor sales of service.
Voor een klantgerichte datagedreven dienstverlening is het essentieel om de klant zo goed mogelijk te kennen en te begrijpen. Veel organisaties hebben hier moeite mee.
Het kiezen van een nieuwe marketingtechnologie vraagt dan ook om een goed doordacht en uitgevoerd selectieproces. Waar begin je?
De marketingwereld ziet er compleet anders uit dan tien jaar geleden. Naast branding is het belang van performance enorm toegenomen en het aantal kanalen is flink gegroeid. Dit zorgt voor verschillende uitdagingen.
Tijdens Friends of Search op 4 februari verschijnt ook Cindy Krum van MobileMoxie op het podium.
Brad Geddes is co-founder van AdAlysis, een PPC recommendation engine. Hij is actief in PPC sinds 1998, schreef het boek Advanced Google Adwords
Martin Röttgerding (Head of SEA bij online marketingbureau Bloofusion) presenteert zijn nieuwste oplossingen op Friends of Search op 4 en 5 februari.
tijdens de laatste editie van Friends of Search vertelde Martin Splitt over de kracht van JS en hoe ver Google is in het begrijpen, weergeven en correct indexeren van JS.
Waar ligt de grens tussen beïnvloeding en misleiding? Voor organisaties is dit soms lastig te beoordelen.
Het is voor organisaties soms lastig te beoordelen waar de grens ligt tussen effectief ‘nudgen’ en onethische of zelfs illegale handelspraktijken.
Browsers ontwikkelen steeds meer functionaliteiten om de privacy van gebruikers te beschermen. Zo worden er met Intelligence Tracking Prevention (ITP) […]
De DDMA Nationale E-mail Benchmark 2019 laat zien dat bedrijven gemiddeld twintig procent minder e-mailcampagnes hebben verstuurd. Ondanks de invoering van de AVG blijven de gemiddelde open ratio’s gelijk en zijn CTR en CTO zelfs wat gestegen.