Havas stelt hoofd nieuw e-commercelabel aan
Havas in Nederland stelt Bart Zoetmulder aan als hoofd van de nieuwe tak, die zich richt op strategisch advies voor e-commerce en e-retail.
Havas in Nederland stelt Bart Zoetmulder aan als hoofd van de nieuwe tak, die zich richt op strategisch advies voor e-commerce en e-retail.
Door unieke innovaties veroverde mediabureau Havas een positie midden in de leefwereld van doelgroepen. Met het toonaangevende Meaningful Brand Onderzoek
Mediabureau Havas sluit in Nederland een strategische samenwerking met RetailMedia.One. Dat is eerder uit noodzaak dan uit luxe. Het nieuwe reclameformat staat nog in de kinderschoenen.
Het consumentenvertrouwen in bedrijven staat op een all-time low. Net als het vertrouwen in sociale media. Maar ondanks fake news claims is het vertrouwen in nieuwsmedia stijgende.
Wat wordt het toverwoord op mediagebied? Het zou zomaar 'cultuur' kunnen zijn, maar de markt focust op dit moment nog steeds vooral op data. Terecht?
Koopgedrag is meer dan ooit een morele en zelfs ‘politieke’ daad die uitspreekt hoe consumenten denken over merken. Dit zijn dé nieuwe KPI’s.
Havas Media is de launching customer van Pointlogics Commspoint Journey in Nederland. Het systeem houdt bij de mediaplanning, per mediakanaal, rekening met emoties, triggers en behoeftes van de consument....
We spraken met Kevin de Mooij, SEO-expert bij Havas Media. De Mooij werkte eerder bij Tribal Internet Marketing en hielp bedrijven met het vindbaar maken van hun website. Inmiddels...
Onder zijn aanvoering werd Vergelijk.nl een van de grootste prijsvergelijkers van Nederland. En de eerste die een baanbrekend nieuw concept succesvol lanceerde: de shopfunctie. Van Wijngaarden stapte op en...
Boondoggle Amsterdam en Havas Worldwide Digital Amsterdam bundelen hun krachten. De naam Havas komt te vervallen en het team van Havas en de klantenportfolio verhuizen mee. In totaal komen...
Onder de naam Mobext opent mediabureau Havas een mobiel label. Het bedrijf speelt daarmee in op de groeiende vraag naar mobiele expertise bij klanten, doorgaans grotere merkadverteerders.